Kuinka monta itkuhälytintä teillä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mietin vaan, kun kolmonen on ilmoittanut tulostaan, että pitääkö taas hankkia uusi...Aika kalliita ovat vielä minusta. Meillä itkuhälyttimet tolla 3,5-vuotiaalla, 1,5-vuotiaalla ja sit kyllä vauvalle tarttee oman...

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Siis tarviiko 3,5v vielä itkuhälyttimen? Ja vastaus tohon kysymykseen, 0.

Nukkuvat yöt samaass huoneessa mutta päiväunet eri huoneissa. Ja miten kuulen, kun se 3,5-vuotias herää jos sillä ei ole itkuhälytintä? Asutaan 2kerroksisessa ihan tavallisessa omakotitalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Siis tarviiko 3,5v vielä itkuhälyttimen? Ja vastaus tohon kysymykseen, 0.

Nukkuvat yöt samaass huoneessa mutta päiväunet eri huoneissa. Ja miten kuulen, kun se 3,5-vuotias herää jos sillä ei ole itkuhälytintä? Asutaan 2kerroksisessa ihan tavallisessa omakotitalossa.

Eikö ton ikäinen jo pääse itse pois sängystä? Vai miks sun pitää kuulla ku se herää ja eikö äänet kuulu alakertaan ilman hälytintä?

No jos sä koet tarvitsevas niin sitten sun täytyy semmonen hankkia mutta tuli vaan mieleen et joku sano et käyttäävät rautakaupasta saatavia radiopuhelimia tai jotain semmosia itkuhälyttyminä ovat kuulemma halvempia.

Meille tulossa toinen lapsi. Eikä tälleKÄÄN osteta itkuhälytintä.

Lasken samaan turhakkeiden komppaniaan kuin konttauskypärän ja tuoksullisen vaipparoskiksenkin.

Kyllä minä vauvaa yläkerrassa ja/tai isompaakin lasta ulkona nukkutettaessa käytän itkuhälytintä ja koen sen erittäin hyödylliseksi, mutta kyllä meidän perheeseen yksi riittää

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kyllä minä vauvaa yläkerrassa ja/tai isompaakin lasta ulkona nukkutettaessa käytän itkuhälytintä ja koen sen erittäin hyödylliseksi, mutta kyllä meidän perheeseen yksi riittää

Etkä itse vahdo lasta? Laiskojen vanhempien tavaroita kaikenmaailman itkuhälyttimet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):

Etkä itse vahdo lasta? Laiskojen vanhempien tavaroita kaikenmaailman itkuhälyttimet.

Vahdin tietenkin. Hassuja kysyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Eikö teijän 3.5v osaa itse tulla pois sängystä ja huutaa äiskää?

kyllä meidän 3v vaan osaa.

Itse asiassa meidän 3.5vee ei puhu juuri mitään vielä. Ja koska on vaipoissa, tule usein sille vahinkoja ja sit se panikoi. Siksi sillä on se itkuhälytin. Hän hermostuu jos en ole heti siinä kun herää.

Yhteistyössä