V
vierailija
Vieras
Eli kuinka monta sellaista takkia omistatte jotka siis ovat käytössä ja mahtuvat päälle? Naiset ja miehet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Korjaan: kuus mahkapuseroa.Kolme talvitakkia ja yks nahkatakki, kaks nahkapuseroa ja neljä kangaspuseroa
Ei kun löytyy vielä lisää, joita en maininnut tuossaMinulla on useampia takkeja
Hm... kevät- ja syystakkeja on muutamia, ehkä 6-7 kpl, jotkut vaaleita puuvillatakkeja, jotkut tummempia villakangastakkeja, yksi pidempi musta takki. En ole ehtinyt käyttää niitä viime aikoina. Olen käyttänyt nyt pääasiassa vain urheilutakkeja/tuulitakkeja käytännön syistä (voi yhdistää käytännöllisiin housuihin ja kenkiin). Niitä minulla on pari siistimpää päiväkäyttöön ja yksi paljon pidetty mutta kohtuullisen siisti illan hikilenkeille.+ Kaksi paljon pidettyä mutta suht siistiä kevät/syystakkia löytyy ja on menossa muuhun käyttöön, esim. marjatakiksi
Talvitakeissa on useampi villakangastakki, ehkä 5-6 kpl. Tällä hetkellä yksi käytännöllinen lyhyt musta käytössä ja muut kaapeissa. Asun sellaisessa kylässä, jossa ei ole kunnon talvia. Kovin lämpimille takeille ei ole tarvetta.
Toisessa kodissani minulla on varastossa yksi tosi lämmin, arktisiin olosuhteisiin sopiva untuvatakki. Vähällä käytöllä ollut, vain parina päivänä vähän aikaa päällä pidetty.Sitten löytyy myös jonkin verran pidetty koppakuoritakki, kaksi paljon pidettyä polvipituista talvitakkia ja yksi paljon pidetty polvipituinen untuvatakki.
Kaikenlaisia takkeja siis löytyy ja aion ottaa niitä käyttöön. Aion myös ommella joistakin niistä jotain uutta käytön jälkeen jossain vaiheessa. En heitä mitään menemään.Jotain olen ostanut uutena, mutta myös tehnyt monia hyviä löytöjä kirpparilta.
![]()
Ei niitä tarvitse montaaMinulla on vain yksi takki.![]()
Eikö kirppikseltä ostetuissa ole pelkoa etä niissä on ötököitä? vaikka koiperhosia?En aio hommata enää lisää takkeja, vaan pidän nämä loppuun asti tai siihen asti, että niistä voi vielä tehdä jotain uutta.
Ihmiset hylkäävät liian helposti vaatteita nykyään. Olen tehnyt kirpparilla tosi hyviä löytöjä, muutamilla euroilla laadukkaita ja jopa uusia tai uudenveroisia takkeja
Sitten alennusmyynnistä voi myös tehdä hyviä löytöjä, varsinkin jos on hoikka![]()
Olen ostanut yhdeltä nettikirppikseltä, jonne otetaan vain siistejä vaatteita ja ne tarkastetaan etukäteen.Eikö kirppikseltä ostetuissa ole pelkoa etä niissä on ötököitä? vaikka koiperhosia?
Siis mitä!? Eikö siellä Känädägoosea tarvitse?Yksi hupullinen canvaspusero
Tarvitaan mutta vain rahamiehillä ja - naisilla on varaa niihinSiis mitä!? Eikö siellä Känädägoosea tarvitse?
Se on oikeastaan Känada. Älä vääristele hyviä nimiäSiis mitä!? Eikö siellä Känädägoosea tarvitse?
Ihanaa ku komentelet tollee!!!Se on oikeastaan Känada. Älä vääristele hyviä nimiä