Kuinka monta päivää lapsella voi olla kova kuume ja yskä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
meillä vajaa kaksvee,ja viides päivä menossa yli 39 kuumetta,yskä ja nuha myös,lääkärissä kun eivät eilen mitään löytäneet,alkaa vähän epäilyttää...

reilu viikko sit sairastettiin vesirokko:/

taidan kohta soitella uutta aikaa lääkäriin...

onko muilla flunssa näin kovan kuumeen kera kestänyt näin montaa päivää?

Olen kuullu, että aikuisilla on ollut toooosi pitkiä tauteja, mutta lapsella kyllä vähän mietityttää. Me ollaan oltu koko perhe, koko talvi ihan terveinä. *koputtaa puuta*

vesirokon harvinaisena jälkitautina on keuhkokuume,lapsen keuhkoista ei kuitenkaan kuulemma kuulunut mitään epäilyttävää.
ja veljellä oli juuri kova kuume ja yskä tässä...mutta silti epäilyttää kun toinen on noin pieni...

Jospa soittelet uudestaan lääkäriaikaa. Varmaan et osaa itse olla ilman. Mulla ainakin tekisi tiukkaa. Toi kuumeen korkeus oikeuttaisi uutta tutkimista luullakseni. Eikö se ollenkaan ole alentunut (siis vuorokaudessa keskimäärin) ?

alentuu kumelääkkeellä,mutta heti amulla herättyä mittaan niin ollut yli 39 joka aamu....jos tää nyt olisvaikka viides ja viimeinen kuume päivä,mietin soitanko heti lääkärin vai ootanko huomiseen...toisaalta..parempi se ois tutkia heti vaikka turhaankin,onhan lapsi pieni.vaikkei mitään oliskaan...

Yhteistyössä