K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Asuntooni
Tultiin
Yöllä
Salaa
Avaimilla.

Yhtäkkiä kuului kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa. Samaan aikaan oli erittäin paha haju levinnyt laajalle alueelle.

Sitten kuului RUTS RUUUUUUUUUTS RUTS RUTS RUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTSSS!!!

sitten kuului PLUUUUUUUUUUUUMPS PLUP PLUP PLUMS PLUUUUUUMS!!!!

lopuksi kuului LORILORILORILORI!!!

Mitä
Tämä
Kaikki
Tarkoittaa?

Minulla on avanne ja pussi aina täyttyy kaasusta. Se pullistuu ja lopulta räjähtää kovaa paukahtaen niin että ulosteet roiskuvat laajalle alueelle ja aivan hirveä löyhkä leijuu ympäristössä. En ymmärrä mikä on vialla. Syön ainostaan hernekeittoa ja ruisleipää.

Haha, musiikkimaailma polkee paikoillaan. Ettekö te teinit keksi mitään uutta?

”Pop on aina ollut riippuvainen menneisyydestään, mutta 2010-luvun edetessä popmusiikissa tuntui olevan harvoin mitään uutta. Uskon, että siihen vaikutti paljon musiikkiteollisuuden ansaintalogiikan murros, joka ei kannustanut ottamaan riskejä ja etsimään uutta.”
”Nostalgia on selviytymismekanismi epävarmassa maailmassa. Menneisyys tuntuu aina turvallisemmalta kuin nykyhetki saati tulevaisuus.”
”- - - Madonnan oli perusteltua palata juurilleen ja tehdä synteesiä sekä urastaan että klubikulttuurista reilun 40 vuoden ajalta kaiken kokemansa perusteella. Hän on myös urallaan tehnyt oman osansa popmusiikin edistyksellisyyden eteen.”
”2020-LUVULLA olen ollut erityisen pettynyt räppiin, joka on vakiinnuttanut asemansa popin huipulla ja samalla sen edistyksellisyys on laimentunut.”

Kekä-hahmolta kysyisin että tuleeko sulle ongelmia ihmisten kanssa työpaikalla tai vapaa-ajalla? Mistä ne ongelmat sun omasta mielestä johtuu? Mistä muut ihmiset on väittäny niiden johtuvan?
En edelleenkään tiedä ootko oikea ihminen vai ihan uskomattoman hyvin tehty hahmo mut molemmissa tapauksissa mua kiehtoo ja kiinnostaa mistä tää sun, no, erikoinen käytös johtuu (ihan diagnoositkin).

Yhteistyössä