Kuinka monta vaimoa ja lasta miehelläsi on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaimo numero kolme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaimo numero kolme

Vieras
Minun miehelläni on 5 vaimoa ja 69 lasta. Minä olen vaimo numero 3 ja olen synnyttänyt hänelle 16 lasta. Miehelläni oli tosin ennen minua jo kolmas vaimo, mutta mies jätti tämän, koska kyseinen vaimo ei suostunut synnyttämään poikia, hän synnytti vain 5 tyttöä peräjälkeen.

Meillä on niinpäin, että minulla on 6 miestä. Se on kätevää, koska heistä 5 kpl käy töissä ja yksi on täällä kotona tekemässä kotityöt. Näin minun ei tarvitse muuta kuin palstailla päivät pitkät.
Meillä on 6 lasta, olen tasapuolisuuden vuoksi synnyttänyt jokaiselle heistä yhden lapsen. Jokatoinen lapsista on tyttö ja jokatoinen on poika. Enempää en viitsi synnyttää, koska sittenhän pitäisi taas synnyttää kuusi lisää, muuten miehilleni tulisi paha mieli ja he ehkä alkaisivat riidellä ja kiukutella.

Mulla on vain neljä miestä, mutta niillä kaikilla on myös toinen vaimo. Minulla ei ole lapsia, kun en niitä halua. Miesten toiset vaimot hoitavat lisääntymisen. Me kaikki asutaan täällä maalla. Minä yksin päärakennuksessa ja miehet perheineen sivurakennuksissa. Miesten vaimot ja lapset hoitavat maatilamme käytännönpuolet. Minä hoidan raha-asiat. Miesten vaimot ovat usein nalkuttavia narisijoita, joten minä hoidan myös seksipuolen miesten kanssa. Vaimot saavat seksiä vain silloin kun on aika lisääntyä: "akka pysyy parhaiten kotona kun on paksuna kesällä ja kengätönnä talvella".

[QUOTE="matriarkka";29464324]Mulla on vain neljä miestä, mutta niillä kaikilla on myös toinen vaimo. Minulla ei ole lapsia, kun en niitä halua. Miesten toiset vaimot hoitavat lisääntymisen. Me kaikki asutaan täällä maalla. Minä yksin päärakennuksessa ja miehet perheineen sivurakennuksissa. Miesten vaimot ja lapset hoitavat maatilamme käytännönpuolet. Minä hoidan raha-asiat. Miesten vaimot ovat usein nalkuttavia narisijoita, joten minä hoidan myös seksipuolen miesten kanssa. Vaimot saavat seksiä vain silloin kun on aika lisääntyä: "akka pysyy parhaiten kotona kun on paksuna kesällä ja kengätönnä talvella".[/QUOTE]

uuden miehen, voitas jättää lsten hankinta kokonaan ja keskittyä pelkkään seksiin??

Mulla o seitsemän vaimoa. Jokaisen kanns harrastan seksiä sängynlaidalla. Jokainen niishä on houria. Ja harrastaa seksiä muitten vaimojeni kanssa. En pidä siitä. Help?!?!??????????????

Yhteistyössä