Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Onko tää kilpailu?
![]()
En muista..muutama tuhat? (uudessa profiilissa, jonka tein marraskuussa?)
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:27031................... :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Olisko mulla jotain 21350 kipaletta,että åboriginal, sä jäät kohta kakkoseksi:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:27031................... :ashamed:![]()
Mutta sä jauhat tossa ketjuntappoketjussa vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Olisko mulla jotain 21350 kipaletta,että åboriginal, sä jäät kohta kakkoseksi:wave:
Pakko lopettaa opiskelu, palstailu kärsii |O
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:27031................... :ashamed:![]()
ai eiks sitä sit lasketa...........epistä etten kelpaa tänne...........yhyy.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:27031................... :ashamed:![]()
ai eiks sitä sit lasketa...........epistä etten kelpaa tänne...........yhyy.......![]()
Tottakai lasketaan :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:418...mut mä oon palstaillut vasta n. kuukauden niin on toikin jo ihan hyvin. B)
Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:2629 eihän se vielä mitään ole. :|