Kuinka olen ikinä tullut toimeen ilman tuota vekotinta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pinki

Tunnettu jäsen
04.08.2004
25 067
28
48
Lahti
:o :o

Kuivausrumpua siis. Järjettömän kätevää, kun saa viikata vaatteet suoraan rummusta kaappiin :heart:
Ei enää kuivaustelineiden kanssa taistelua, mihinkä ne saa sopimaan ja kuivauksen ajan älyttömän kostea huoneilma. Kymppi ostos, täytyy myöntää! :D

Meidän 90-neliöinen talo oli kuin sauna, kun pestiin 2-3 koneellista pyykkiä päivässä. Huoneilma oli niin kostea, että olisi kohta ollut rakenteetkin pilalla :( Minä en ainakaan välitä paljonko virtaa syö, kun kosteusongelmasta päästiin välittömästi!

voi, mä haluaisin kanssa :snotty: kun on tuota pyykkiä ihan järjettömästi aina *vihaa lakananvaihtopäivää*
vaipoistakin tulee melkein koneellinen plus nää ihanat kurakelit :headwall:

Mulla on ollu kuivausrumpu nyt melkeen vuoden. Ja en kyllä luopuis mistään hinnasta! Aikasemmin ravasin pyykkituvassa pesemässä pyykit kun oli ihan vieressä ja tiskasin käsin. Tähän uuteen ku muutin ni exä osti pyykkikoneen ja kuivausrummun ettei tarvii pyykkituvalle enää mennä ku ei oo ihan vieres. Ja tiskikoneen ku ei selkä kestä tiskausta.

Ja kyllä mäkin oon monesti aatellu että miten mä oon ennen muka tullu toimeen ilman noita :D On se vaan luksusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän 90-neliöinen talo oli kuin sauna, kun pestiin 2-3 koneellista pyykkiä päivässä. Huoneilma oli niin kostea, että olisi kohta ollut rakenteetkin pilalla :( Minä en ainakaan välitä paljonko virtaa syö, kun kosteusongelmasta päästiin välittömästi!

Meillä kerrostalo kolmio, jossa ilma ei vaihdu, ei sitten mitenkään. Pyykkiä kun kuivasi, olo oli melkoisen tukala :|

Samaa mietin minäkin eilen. Tämmösessä eläintaloudessa toi kuivausrumpu on kyllä ihan ehdoton!! Ei tartte roikottaa pyykkiä kissojen ja koirien tiellä ympäri kämppää ja imeepä vielä karvatkin tehokkaaasti :)

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
voi, mä haluaisin kanssa :snotty: kun on tuota pyykkiä ihan järjettömästi aina *vihaa lakananvaihtopäivää*
vaipoistakin tulee melkein koneellinen plus nää ihanat kurakelit :headwall:

Niinpä! Pyykkiä tulee ihan joka päivä ja 3v niitä tässä kuivatellut monella tellingillä, kun ei yksi riittänyt. :headwall:

Heavyfreak: Todellakin luksusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ja sen muuten huomaa kun tyhjentää sitä pölysuodatinta että kui paljon paskaa ennen on pyöriny kämpässä. :o

Joo, se on muuten ihan järjetön se pölymäärä mikä vaatteista lähtee! :o

Saman havainnon tein tänään! :o

Fjonga, mun mielestä nuo tuoksuu paljon raikkaamille kuin ennen... :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En tiedä kuinka sinä olet, mutta itse olen loistavasti kuuden hengen taloudessa, meille ei sitä tule.

no jos on paikka kuivattaa kuteet (esim. kodinhoitohuone) niin ei ehkä tarvii mutta meillä ei ois tilaa missään jos ei ois toi rumpu. eikä huoneilmakaan kovin miellyttävä olis. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Fjonga, mun mielestä nuo tuoksuu paljon raikkaamille kuin ennen... :)

ai, mikähän ihme niissä kuivausrummuissa on sitten ollu. noh, mulle riittää toistaiseksi kuivaushuone meidän kellarissa :whistle:

Jaa, en osaa sanoa. Edellisen taloyhtiön kuivurista tuli kyllä meidänkin vaatteisiin semmoin ällö haju, että ei tuo ihan legendaakaan ole. :|

Jaa, en osaa sanoa. Edellisen taloyhtiön kuivurista tuli kyllä meidänkin vaatteisiin semmoin ällö haju, että ei tuo ihan legendaakaan ole. :|

eka ajattelin et sinne kustaan, mut kun yhdellä kaverilla sama homma ni ei mee tuokaan teoria läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

eka ajattelin et sinne kustaan, mut kun yhdellä kaverilla sama homma ni ei mee tuokaan teoria läpi.

Hmm... suodattimet (tai jotkin) tukossa? Imurihan rupeaa kanssa haisemaan jos ei putsaile välillä...

Wau hienoo et nyt saitte sen..

Ooon samaa mieltä kun puoltoista vuotta sitten hommattin niin jos hajois kävisin heti juoksemassa uuden vaikka kerjäämällä.. auttaa koiran karvoihin ja muuhun pölyyn tosi hyvin.. ja ennen kaikkea ei sada sisällä kun kivaa pyykkiä ja pyykki tosi pehmeetä..

Täännäkin kun käytiin paikas mis kissoja (mies allerginen niille) niin eikun kamat tuuletukselle tonne rumpuun niin hävis karvat vaatteista, ei tarvinnut ihmetellä ja ravistella tuol ulkona satees niit..

juu,kunnia kuivausrummulle,en ikinä antais pois,,kyllä se on sillon maailman paras kone kun 4 lasta oksentaa samaan aikaan tai sitten yllärinä löytää lapsen päästä täitä,,mihin sitä oikeestaan edes ripustelis niitä kuivuu :o ja kämppä olis kuin sademetsä :x

Yhteistyössä