Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuhlaaja:Minä ainakin pärjään jo pelkästä ajatuksesta siitä, kuinka paljon tuollainen vempele virtaa syö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän 90-neliöinen talo oli kuin sauna, kun pestiin 2-3 koneellista pyykkiä päivässä. Huoneilma oli niin kostea, että olisi kohta ollut rakenteetkin pilallaMinä en ainakaan välitä paljonko virtaa syö, kun kosteusongelmasta päästiin välittömästi!
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:voi, mä haluaisin kanssa :snotty: kun on tuota pyykkiä ihan järjettömästi aina *vihaa lakananvaihtopäivää*
vaipoistakin tulee melkein koneellinen plus nää ihanat kurakelit :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja sen muuten huomaa kun tyhjentää sitä pölysuodatinta että kui paljon paskaa ennen on pyöriny kämpässä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:ja sen muuten huomaa kun tyhjentää sitä pölysuodatinta että kui paljon paskaa ennen on pyöriny kämpässä.![]()
Joo, se on muuten ihan järjetön se pölymäärä mikä vaatteista lähtee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä kuinka sinä olet, mutta itse olen loistavasti kuuden hengen taloudessa, meille ei sitä tule.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fjonga, mun mielestä nuo tuoksuu paljon raikkaamille kuin ennen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Fjonga, mun mielestä nuo tuoksuu paljon raikkaamille kuin ennen...![]()
ai, mikähän ihme niissä kuivausrummuissa on sitten ollu. noh, mulle riittää toistaiseksi kuivaushuone meidän kellarissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jaa, en osaa sanoa. Edellisen taloyhtiön kuivurista tuli kyllä meidänkin vaatteisiin semmoin ällö haju, että ei tuo ihan legendaakaan ole. :|
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Maailman typerin keksintö. Ihan ku pyykit ei kuivuis ilman energiantuhlaustakin.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Jaa, en osaa sanoa. Edellisen taloyhtiön kuivurista tuli kyllä meidänkin vaatteisiin semmoin ällö haju, että ei tuo ihan legendaakaan ole. :|
eka ajattelin et sinne kustaan, mut kun yhdellä kaverilla sama homma ni ei mee tuokaan teoria läpi.