V
"vieras"
Vieras
Tuntuu, että meillä saa vääntää ihan jokaisesta asiasta, lapsi ei oikein pue itse, sisävaatteet vielä pukee, mutta ei ulkovaatteita, riisuminenkin on tuskaa. Metriäkään ei kävelisi, jos ei olisi pakko ja senkin minkä on pakko, niin yleensä menee kiljuen "haluan syliin". Eilen tultiin kotiin hammaslääkäriltä, matkaa n. 400m, niin siitä lapsi käveli ihan reippaasti puolet ja puolet se sitten roikkui mun puntissa ja kiljui, että haluaa syliin, ei jaksa kävellä, hän on vauva jne. Lapsi ei päässyt syliin, roikkui mun jalassa kotiin asti.
Päiväkodissa taas on reipastakin reippaampi, kävelee ja pukee ihan itse, mutta kotona ei.
Kauhulla odotan kun muutaman vuoden päästä pitäisi mennä kouluun, jos homma jatkuu samanlaisena. Lapsi on ihan pienestä lähtien ollut laiska kävelemään, eikä tuo pukeminen ole koskaan juurikaan kiinnostanut.
Pienempi sisarus on nyt 2-vuotias ja se kävelee todella reippaasti paikasta toiseen, ei mitään ongelmia.
Niin ja motorisesti lapsi on lahjakas, kiipeilee ja juoksee taitavasti, mutta kun pitäisi kävellä paikasta A paikkaan B, niin siitä ei tahdo tulla mitään.
Päiväkodissa taas on reipastakin reippaampi, kävelee ja pukee ihan itse, mutta kotona ei.
Kauhulla odotan kun muutaman vuoden päästä pitäisi mennä kouluun, jos homma jatkuu samanlaisena. Lapsi on ihan pienestä lähtien ollut laiska kävelemään, eikä tuo pukeminen ole koskaan juurikaan kiinnostanut.
Pienempi sisarus on nyt 2-vuotias ja se kävelee todella reippaasti paikasta toiseen, ei mitään ongelmia.
Niin ja motorisesti lapsi on lahjakas, kiipeilee ja juoksee taitavasti, mutta kun pitäisi kävellä paikasta A paikkaan B, niin siitä ei tahdo tulla mitään.