N
nolona
Vieras
työpaikalla kuluu n. 50-70 rullaa vessapaperia viikossa, onko mielestänne kamala rike ottaa pari rullaa viikossa omaan käyttöön..olemme tosi pienituloisia, säästöä sekin mutta hävettää kuitenkin :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jh:Kuka ei olis varastanu työpaikalta vessapaperia? Onneksi nuo ajat ovat itselläni onnellisesti takanapäin.
Alkuperäinen kirjoittaja jh:Kuka ei olis varastanu työpaikalta vessapaperia? Onneksi nuo ajat ovat itselläni onnellisesti takanapäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jh:Kuka ei olis varastanu työpaikalta vessapaperia? Onneksi nuo ajat ovat itselläni onnellisesti takanapäin.
No mä olen sitte varmaan harvinainen poikkeus, kunnei ole tullut koskaan edes mieleen pölliä vessapaperia..eikä kyllä mitään muutakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja irtisanomisperuste:voi seurata potkut. en ole ikinä varastanut duunista vessapaperia..
jollei lasketa paria arkkia taskuun, jos on nuha eikä nenäliinoja mukana
Alkuperäinen kirjoittaja nolona:työpaikalla kuluu n. 50-70 rullaa vessapaperia viikossa, onko mielestänne kamala rike ottaa pari rullaa viikossa omaan käyttöön..olemme tosi pienituloisia, säästöä sekin mutta hävettää kuitenkin :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kai..:Iteki teiniä poljin ympäri kaupunkia yleisissä vessoissa pöllimässä vessapaperia siteiden korvikkeiksi, kun kotoa en siteitä saanut.