Kuinka paljon aikaisemmin menette sirkukseen ennen alkamista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D No jos liput vielä saa ni mahtuu istumaankin. Ihan samoin kuin vaikka teatteriin tai leffaan tai urheilutapahtumaan. Jos tarkoitat että hyvät paikat pitää saada niin enpä osaa sanoa, itse en koskaan sirkuksessa eturiviin edes halua.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
:D No jos liput vielä saa ni mahtuu istumaankin. Ihan samoin kuin vaikka teatteriin tai leffaan tai urheilutapahtumaan. Jos tarkoitat että hyvät paikat pitää saada niin enpä osaa sanoa, itse en koskaan sirkuksessa eturiviin edes halua.

Niin siis liput on jo mutta kuinka paljon aiemmin sinne yleensä mennään jonottamaan että ehtii ennen esityksen alkua? ;)

Riippuu paikkakunnastakin, jos iso, on enemmän väkeä ja menee vähän aikaa päästä paikalleen. Henkilökuntahan aina ohjaa jokaisen.

Pikkupaikkakunnalla menimme 10 min. aikaisemmin ja päästiin heti paikoilleen.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Riippuu paikkakunnastakin, jos iso, on enemmän väkeä ja menee vähän aikaa päästä paikalleen. Henkilökuntahan aina ohjaa jokaisen.

Pikkupaikkakunnalla menimme 10 min. aikaisemmin ja päästiin heti paikoilleen.

Oulussa on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mihin sirkukseen olette menossa. Sirkus finlandia esitys oli ainakin pohjanoteeraus, että rahat meni meillä ainakin hukkaan.

Just sinne ollaan menossa; mitenkä se oli pohjanoteeraus?

Paikkakuntaa en viitsi sanoa, mutta lähes tulkoon kaikkien esityksen katsoneiden mielestä rahat olisi tullut saada takaisin. Teltan ulkopuolella päiviteltiin isoin joukoin kuinka huonot esiintyjät oli. Ablodeja ei todellakaan jaeltu. Tirehtööri sai taputtaa mikkiin itse, jotta sai edes jotain ääntä aikaseksi. Esiintyjistäkin sen huomasi, että he näkivät sen ettei yleisö nauranut, tykännyt, ym. Se oli melkeenpä koomista, kun ei taputuksia tullut ja tirehtöörin ilme oli sanoinkuvaamaton. Esiintyjät piti väkinäistä hymyä. Lukuunottamatta miestä joka temppuli kettingeillä :) hän oli kuin suoraan vankilasta päässyt ja siellä harjoitellut. Hän oli täysin vakava ja selvästi v***t huonosta vastaanotosta. Mitähän vielä voisin kertoa??

Mihin sirkukseen olette menossa. Sirkus finlandia esitys oli ainakin pohjanoteeraus, että rahat meni meillä ainakin hukkaan.

Paikkakuntaa en viitsi sanoa, mutta lähes tulkoon kaikkien esityksen katsoneiden mielestä rahat olisi tullut saada takaisin. Teltan ulkopuolella päiviteltiin isoin joukoin kuinka huonot esiintyjät oli. Ablodeja ei todellakaan jaeltu. Tirehtööri sai taputtaa mikkiin itse, jotta sai edes jotain ääntä aikaseksi. Esiintyjistäkin sen huomasi, että he näkivät sen ettei yleisö nauranut, tykännyt, ym. Se oli melkeenpä koomista, kun ei taputuksia tullut ja tirehtöörin ilme oli sanoinkuvaamaton. Esiintyjät piti väkinäistä hymyä. Lukuunottamatta miestä joka temppuli kettingeillä :) hän oli kuin suoraan vankilasta päässyt ja siellä harjoitellut. Hän oli täysin vakava ja selvästi v***t huonosta vastaanotosta. Mitähän vielä voisin kertoa??

Ohhoh. Mites; kun olen menossa 4v. ja 9v. lasten kanssa - onkohan heille mitään kiinnostavaa? Eka kerta molemmille.

Ohhoh. Mites; kun olen menossa 4v. ja 9v. lasten kanssa - onkohan heille mitään kiinnostavaa? Eka kerta molemmille.

Meillä oli matkassa 4 vuotias poika joka tykkäsi yhdestä las vegas taikurista ja sitten ihan peruspellestä joka oli tanskasta, mutta muista ei oikein innostunut. Kun ne eläimetkin oli niin huonosti koulutettuja, että menivät välillä sikin sokin siellä:) ja ei siinä kauhean kivaa ole katsoa kun ponit juoksee kehää ympäri ja sitten yks sekoaa. Kouluttaja ei saa sitä kunnolla ruotuun ollenkaan. Kohta juostaan taas ympyrää ja taas seotaan. Se oli jotain aivan käsittämätöntä..

Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Me käyty sirkus finlandian esityksessä viime syksynä ja sillon oli kyllä ainakin hyvä esitys, aikuiset ja lapset tykkäs.

Monena muutamana vuotena onkin ollut, mutta nyt tuntu että oli leikattu rahoituksesta ja otettu vasta harjoittelevia esiintyjiä.

Onpa kummaa porukkaa ollut näytöksessä?!

On täytynyt kai olla paikkakunnasta jo kiinni, kun tuollaisen vastaanoton on saanut. Kävin itse kolme kertaa katsomassa näytöstä eri paikkakunnilla kesälomallani ensin kummilapseni ja myöhemmin ystävien ja sukulaisten kanssa. Kaikilla paikkakunnilla yleisö reagoi spontaanisti ja olivat täysin fiiliksissä esitysten aikana.

Yhteistyössä