M
money for me
Vieras
mä saan 250 euroa kahdesta ja maksan itse kaikki hankinnat ja harrastuskulut. se kiinnostais että onko paljon vai vähän?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja money for me:mä saan 250 euroa kahdesta ja maksan itse kaikki hankinnat ja harrastuskulut. se kiinnostais että onko paljon vai vähän?
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:129e yhdestä ja yksin teen hankinnat. Elari tulee kunnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Sivi:Kahdesta saan 560?. Pääosin maksan menot itse, exä maksaa osan suurimmista hankinnoista (pyörät, tytön ratsastuslipuista yms)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tanene:129e ite maksan kaikki
ai yhdestäkö?
Alkuperäinen kirjoittaja kateudesta vihreä:Alkuperäinen kirjoittaja Sivi:Kahdesta saan 560?. Pääosin maksan menot itse, exä maksaa osan suurimmista hankinnoista (pyörät, tytön ratsastuslipuista yms)
sanoisinko että sulla menee loistavasti!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ootteko kuullu että normi per lapsi olis 525- lapsilisä ja kun se jaetaan kahdella vanhemmalla niin tulis yhdestä jotain 200 euroa. kun molemmat työssäkäyviä ja etävanhempi tapaa sen joka toinen viikonloppu??
Alkuperäinen kirjoittaja ölö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ootteko kuullu että normi per lapsi olis 525- lapsilisä ja kun se jaetaan kahdella vanhemmalla niin tulis yhdestä jotain 200 euroa. kun molemmat työssäkäyviä ja etävanhempi tapaa sen joka toinen viikonloppu??
ei ole tollasta normia. se lasketaan kaikilla ihan yksilöllisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:Alkuperäinen kirjoittaja ölö:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ootteko kuullu että normi per lapsi olis 525- lapsilisä ja kun se jaetaan kahdella vanhemmalla niin tulis yhdestä jotain 200 euroa. kun molemmat työssäkäyviä ja etävanhempi tapaa sen joka toinen viikonloppu??
ei ole tollasta normia. se lasketaan kaikilla ihan yksilöllisesti.
no oli siellä jotain lapsen iästä riippuvia suuntaa antavia summia että paljonko lapsi kuukaudessa kuluttaa, mutten kyllä tommosta summaa muista nähneeni.. muistelen että joku 420 olis ollu ala-asteikäisen kulutus, mut voin muistaa väärin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä menee niin, että MINÄ en saa vaan elatusmaksu kuuluu kyllä ihan LAPSELLE ja hänen hankintoihin.