V
vieras
Vieras
Ei olla sukua mutta hyvät ystävät. En viittis antaa lahjaksi liian vähän rahaa mutta en toisaalta liikaakaan. Paljon te olette antaneet?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onkspakko:eikö vois keksii jotain muuta kuin rahaa?? Jos on hyvä ystävä niin varmasti tiedät myös ystäväsi maun, ja hankkisit jotain pysyvää, tai jonkun yhteisen elämyksen esim.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:pitääkö kaason vielä ostaa lahjakin tai antaa rahaa? minun kaason ei ainakaan tarvinnut. Minä maksoin hänen kampaukset, meikit ja vein vielä syömään. Ei tosiaan tarvinnut mitään ostaa tai antaa! Aika uskomatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mä tiedä. Eikö kaason sitten tarvitse antaa lahjaa? Mä maksan itse kaikki kulut mm. oman puvun, meikin, majoituksen ja kampauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Me annettiin kahden muun pariskunnan kanssa kimpassa kylpylälahjakortti kaikin herkuin. Arvo oli noin 450 ?. Oli mieleinen.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Mun mielest se ainaskin on oma päätös et ostaako lahjaa vai ei. Ja kyl mä jotenkin näen sen et pitää ostaa lahja vaikkei se pakollinen olekaan. Esim. siis joku hyvin pieni, mut sitäkin enempi sille tulee tunnearvoa kun sen häälahjaksi saa. Näin mä ainaski koen asian.
Olen itse nyt morsian mut iha samal taval näen asian jos miettisin itse olevani nyt kaaso. Koska esim. mä en todellakaan oleta et oma kaasoni menis meikattavaks/hankkis upeaa pukua, koska sellaista en ole itse ajatellut aiemminkaan (hän itse asian toi esille ja ite lähinnä hämmästyin et niin jaa joo.. voihan sitä jos tahtoo.. ja esim. polttareiden kustannukset luulin olevan hääparin juttuja) Oletan et rintakoru tai kukka riittää mainiosti kertomaan et kaasona on. Mut kyl mä näen silti et se on kohteliasta jotain antaa, oli se sit kortti ja pieni taulu tms.
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:no jos oot hyvä maalaamaan ni tuohan on todella upea lahja!! Mä ainaskin pidän todella paljon ite tehdyistä tauluista jos ne todella on semmosia joita kehtaa laittaa seinälle(ja siksipä en itse antais semmost lahjaa ku en nii hyvä oo maalaamaankaan
)