kuinka paljon liikuntaa viikossa laihduttajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei riitä aika!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei riitä aika!

Vieras
Käyn kuntosalilla 1-2krt viikossa, lisäksi aerobic 3-4krt/viikossa tämän lisäksi käyn muutaman kerran viikossa kävelemässä rauhallisesti tunnin verran, ja myös pyräilen, ehkä tunnin viikossa.

paino ei tunnu putoavan, tai ainakin kauhean hitaasti. (n. 1,5kg/kk!!) Vieläkö pitäisi lisätä jotain liikuntaa..?

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Ruokavalio on painonpudotuksessa suuremmassa osassa kuin liikunta. vähennä ruokaa / kaloreita

Peesi! Välttämättä ei tarvi vähentää, vaan syödä oikein (Paljon proteiineja, vähän hiilareita)

aamupala: 2paahtoleipää kinkulla ja juustolla
Lounas:kahvia..
Päivällinen: normaalia kotiruokaa, normaali annos, en tee mielestäni epäterveellistä ruokaa
Iltapala: Leipää pari siivua

Mitäs sitten??

Alkuperäinen kirjoittaja exylipainoinen:
Ja vanha totuus jälleen kerran: Vain sellainen liikunta laihduttaa jota tehdään ja vain sellaista tehdään joka tuntuu itsestä hyvältä.

Niin mikäs tämän pkommentin tarkoitus olikaa... Kyllä mä noista lajeista pidän mitä harrastan, ja tuon verran siis harrastan mitä kirjoitin.

ettei oo liian vähän? vaiha täysjyvään ja kotiruoka annoskoot tarkista, helppo ottaa 1 desin sijaan 2... ja sitä salaattia :laugh: mun on helppo neuvoa, elä tee niin kuin minä teen, tee niin kuin sanon ;) (syön tässä jätskiä...)

siis kalorimäärästähän se riippuu... toi lounas vois kyllä olla muutakin ku kahvia. Mulle ravintoterpautti sano että 60% päivän kaloreista tulis nauttia ennen klo 16 niin ei tuu sitä iltamättöä mikä saattaa äkkiä kostautua sillä että syö illalla 100 kertaa enmmän kun tarviis...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aamupala: 2paahtoleipää kinkulla ja juustolla
Lounas:kahvia..
Päivällinen: normaalia kotiruokaa, normaali annos, en tee mielestäni epäterveellistä ruokaa
Iltapala: Leipää pari siivua

Mitäs sitten??

Jätä tuo leivän mässyttäminen pois. PUUROA aamulla!

Eikös ne suosittele liikuntaa 3-4 kertaa viikossa. Ainakin viimeinen artikkeli minkä laihdutuksesta luin suositteli tuota määrää. Ja liikunnan pitäis olla aerobista.

Yhteistyössä