kuinka paljon miehellänne on omaa lomaa vuodessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:
Mitä on omaloma? Selitätkö tarkemmin? :)
oma loma eli aika millon voi tehdä mitä itse haluaa yksin. ilman puolisoa/lapsia.olla joko kotona tai lähteä jonnekin.mitä nyt haluaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Paljonkos ap:n miehellä on omaa lomaa?
no. viime vuonna kesällä mies jäi kahdeksi viikoksi kesälomallaan himaan kun me mentiin mun mutsille. sai olla niinkuin halusi. en edes tiedä mitä teki. luultavasti oli kavereidensa kanssa,pelasi ja katsoi leffoja.. :D

tää nyt ei ole suoraan omaloma mut sit oltiin pojan kaa 2vk kreikassa syksyllä ja mies kotona. oli kuulemma kivaa olla yksin ja tehdä niinkuin halusi.

ja keväällä oli firman kaa pitkän viikonlopun barcelonassa huvimatkalla.mut ei ole suoraan omaloma tääkään.
nyt tänä vuonna ollaan tälläkin hetkellä mun mutsilla (oltu nyt viikko) ja mies kesälomallaan yksin himassa.

mä en ole tainnut pitää omaa lomaa siis olla viikkoa jossain /mies ja poika jossain..

mun mielestä on hyvä olla välillä itsekseen. ja mielelläni annan aikaa myös toiselle. itseasiassa mies odottaa sitä että saa olla ihan rauhassa ainakin kerran vuodessa.
mulle toisaalta riittää lyhyemmätkin ajat. esim vuorokausi tai viikonloppu..

näin meilläkin.. mulla kun on vielä vuorotyö ja viikonloppujakin niin harvassa se oma aika on...

yleensä mies tekee musiikkia silloin, kattelee leffoja, tekee suunnittelutöitä, maalaa, näkee kavereita jne..

munki miehelle se on tärkeetä.

mä pidän mun omana aikana sitä kun lähden porukoille ilman miestä. elän siellä aika aktiivista aikaa ja mies ei oikein jaksa, niin saan tulla ja mennä niinkuin tykkään. se piisaa mulle!

Eipä mulla mies sellaista ole halunnut. Hänelle on riittänyt ihan pari kolme iltaa tai päivää vuodessa. Jos mies on lomalla ja minä en, niin silloin mies saattaa jotain reissuja tehdä lasten kanssa, mutta ei siis yksin. EI meistä ole varmaan kumpikaan ajatellut, että pitäis olla ihan omaa lomaakin. Vapaa ilta tai päivä silloin tällöin on riittänyt :)

Meillä tulee semmonen n. viikon verran vuodessa miehelle "omaa lomaa". Tähän kuuluu siis yks pitempi kahden yön viikonloppureissu kavereiden kanssa ja sitten baari- ja saunaillat mitä nyt kertyy vuoden mittaan. Sen lisäksi kertyy vähän rontti viikon verran lomaa lapsista mun kanssa. Eli siis meidän kahdenkeskeset lomat ja illanvietot ilman lapsia. Sopiva määrä mielestäni!

Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Meillä tulee semmonen n. viikon verran vuodessa miehelle "omaa lomaa". Tähän kuuluu siis yks pitempi kahden yön viikonloppureissu kavereiden kanssa ja sitten baari- ja saunaillat mitä nyt kertyy vuoden mittaan. Sen lisäksi kertyy vähän rontti viikon verran lomaa lapsista mun kanssa. Eli siis meidän kahdenkeskeset lomat ja illanvietot ilman lapsia. Sopiva määrä mielestäni!

Kuulostaa kivalta, meillä kaksin reissuja tulee tosi vähän ku isovanhemmat ja muut sukulaiset kaukana, nyt äitini on alkanut käymään useammin niin ollaa tehty pari vkl reissua ihan kahdestaa =)

Ei o kummalakaan koskaan. Ollaan perhe ja perheenä mennäån joka paikkaan. Ei ole lastenhoitajia meillä eikä lapset ole hoidossa. Kauppareissusta lähtien yhdessä käydään. Ja meillä on 3 alle 3v lasta...niin älytöntä olis toista jättää ja lähteä itse lorvimaan kummankaan. Mies käy töissä tienaamassasilloin ollaan erillään.

Päivälleen yhtä paljon kuin mulla.

Aiemmin oltiin siis noin joka toinen kuukausi viikonloppu erillämme, kumpikin missä halusi. Sen jälkeen kun sairastuin syöpään ei tosin kumpikaan ole vapaitaan pahemmin halunnut. Asioiden tärkeysjärjestys on muuttunut.

Yhteistyössä