Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:oma loma eli aika millon voi tehdä mitä itse haluaa yksin. ilman puolisoa/lapsia.olla joko kotona tai lähteä jonnekin.mitä nyt haluaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:Mitä on omaloma? Selitätkö tarkemmin?![]()
no. viime vuonna kesällä mies jäi kahdeksi viikoksi kesälomallaan himaan kun me mentiin mun mutsille. sai olla niinkuin halusi. en edes tiedä mitä teki. luultavasti oli kavereidensa kanssa,pelasi ja katsoi leffoja..Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Paljonkos ap:n miehellä on omaa lomaa?
tää nyt ei ole suoraan omaloma mut sit oltiin pojan kaa 2vk kreikassa syksyllä ja mies kotona. oli kuulemma kivaa olla yksin ja tehdä niinkuin halusi.
ja keväällä oli firman kaa pitkän viikonlopun barcelonassa huvimatkalla.mut ei ole suoraan omaloma tääkään.
nyt tänä vuonna ollaan tälläkin hetkellä mun mutsilla (oltu nyt viikko) ja mies kesälomallaan yksin himassa.
mä en ole tainnut pitää omaa lomaa siis olla viikkoa jossain /mies ja poika jossain..
mun mielestä on hyvä olla välillä itsekseen. ja mielelläni annan aikaa myös toiselle. itseasiassa mies odottaa sitä että saa olla ihan rauhassa ainakin kerran vuodessa.
mulle toisaalta riittää lyhyemmätkin ajat. esim vuorokausi tai viikonloppu..
näin meilläkin.. mulla kun on vielä vuorotyö ja viikonloppujakin niin harvassa se oma aika on...
yleensä mies tekee musiikkia silloin, kattelee leffoja, tekee suunnittelutöitä, maalaa, näkee kavereita jne..
munki miehelle se on tärkeetä.
mä pidän mun omana aikana sitä kun lähden porukoille ilman miestä. elän siellä aika aktiivista aikaa ja mies ei oikein jaksa, niin saan tulla ja mennä niinkuin tykkään. se piisaa mulle!