S
spirre harmaana
Vieras
Kuinka paljon teidän miehenne osallistuu kotihommiin iltaisin ja viikonloppuisin?mua ärsyttää ihan pirusti,kun miehen lempihommaa on telkkarin katselu ja lepäily...muilla samanlaista? Mies tekee aina aamuvuoroa(06-14)..ja töistä tultuaan syö,käy pesulla ja ottaa nokoset...ilta hänelle menee sohvalla telkkarin ääressä tai tietokoneella...hän ei tee pyytämättä kotihommia tai katso lasten perään että saisin käydä yksin netissä...Kauppareissun hän hoitaa joko yksin tai käymme kaikin..minä siivoan,pesen pyykit,laitan tiskit ja ruoat viikolla(viikonloppuisin mies välillä kokkaa) sekä hoidan lapset niin ulkoilut,syöttämiset,vaipanvaihdot,pesut kuin nukuttamisetkin...Pyydettäessä mies kyllä yleensä tekee,varsinkin viikonloppuisin.Ymmärrrän että mies on viikolla töistä väsynyt,mutta toivoisin hieman aktiivisuutta..onko muilla samanlaista?joskus asiasta keskusteltu,mutta mies vetoo elättämiseen kun minä kotiäitinä..muilla tämmöstä?repii harmoa varsinkin kun näin raskaana ollessa ei jaksaisi ite tehdä kaikkea...