kuinka paljon rahaa matkalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Eli loma tiedossa ja kysäsen millasella budjetilla muut on matkustellu, lähdetään alanyaan viiden hengen poppoolla ja mietin kuinka paljon rahaa varata mukaan..siltä saa tietenkin nostettua lisää! ja muita kommentteja tietenkin Alanyasta!!

100/vuorokausi osoittautui ihan hyväksi meittin matkalla tässä taannoin.

Majoituimme huoneistohotellissa, iltaisin kävimme syömässä ulkona, käytimme jonkinverran hotellin allasbaarin ruoka- ja jäätelötarjontaa, onnistuimme ostamaan tuliaisetkin tuosta summasta.

Riippuu pikkasen siitä montako aikuista ja montako lasta lähdössä. Ja monesti syötte siellä päivässä?? Ja meinaatteko ostella siellä sitä krääsää ym. Itse ottasin käyttörahaa 1000e tai näin me on tehty(2aikuista ja 2 lasta reissaa meillä),ja ei paljon ole jäänyt tuosta summasta. Me kun lomailemme niin tasan lomaan kuuluu,että syömme ulkona 2 lämmintä ruokaa...herkkuja ostellaan myös nam.

[QUOTE="vieras";23822866]Riippuu pikkasen siitä montako aikuista ja montako lasta lähdössä. Ja monesti syötte siellä päivässä?? Ja meinaatteko ostella siellä sitä krääsää ym. Itse ottasin käyttörahaa 1000e tai näin me on tehty(2aikuista ja 2 lasta reissaa meillä),ja ei paljon ole jäänyt tuosta summasta. Me kun lomailemme niin tasan lomaan kuuluu,että syömme ulkona 2 lämmintä ruokaa...herkkuja ostellaan myös nam.[/QUOTE]

etelän lämmössä 2 lämmintä ruokaa :O eiks toisen ruoan vois korvata vaik joillain hedelmillä tai kolmioleivillä tai jotain?mut varmasti tuo 100 €/vuorokausi on hyvä..

siis joo voihan sen toisen ruuan korvata millä kukakin haluaa. me syödään aina päivällä lämmin ruoka ja myös myöhään illallakin =) mutta siis jokainen tietysti tavallaan....

Yhteistyössä