Oltu yhdessä nykyisen vaimoni kanssa jo 17v, 3 lasta ja jotenkin tuo sänkykammariyhteys kadonnut.
Vielä viime vuonna kertoja oli keskimäärin 2+ kuukaudessa, mutta tämä vuosi on alkanut jo huonommin - 5 kertaa.
Aikoinani, kun huomasin että toiveeni läheisyydestä ja seksin harrastamisesta olivat useammin mielessä kuin haaveet toteutuivat koetin lisätä kauniin, hoikan ja seksikkään vaimoni kiinnostusta asiaan aikuisvideoilla, sitten leluilla ja viimeiseksi asuilla, mutta eivät vain kiinnostaneet.
No, nyt olen jo oppinut olemaan ajattelematta asiaa nukkumaan mennessämme - toivotan hyvät yöt, pusu huulille ja pää tyynyyn.
Kyllä seksittömäänkin elämään tottuu (nyt takana 2kk 20p) - tosin joskus tulee mieleen, että olen "jumissa" perheessä elättäjänä ja työmuurahaisena.
Rakastan ihania lapsiamme enkä voisi kuvitella eroa.
Vaimon kanssakaan ei ole riitoja - sovimme lasten noudot ja viennit hyvässä yhteisymmärryksessä.
Hän on muutaman kerran maininnut, ettei häntä juurikaan kiinnosta seksi kun olen viime vuosien aikana asiasta tiedustellut.
Olen jo täyttänyt itse 40 ja vaimoni on 35 - kuvittelisin hänen olevan vielä nainen viriileimmässä iässään, mutta valitettavasti näin ei ole asia.
Emme myöskään pyöri "kaupungin yössä" niin, että meillä kummallakaan olisi aikaa tai mahdollisille sivusuhteille - jos se tulee heti mieleen jollekulle.