S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona.:2 kertaa viikossa aktiivi aikoina. Nyt pärjätään vähemmällä.
Alkuperäinen kirjoittaja soohvis:Te sentäs saatte.Saako meikäläinen enää koskaan.Halut vielä tallella.Seisookin vielä.Turhaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Heleena A.:Alkuperäinen kirjoittaja soohvis:Te sentäs saatte.Saako meikäläinen enää koskaan.Halut vielä tallella.Seisookin vielä.Turhaan.
Meillä on soohvis samat ongelmat. Minäkään en saa(. Kun ei ole miesystävää, niin joutuu elämään puutteessa. Toiset ne elää yltäkylläisyydessä ja seksiä olisi tarjolla vaikka joka päivä, mutta eivät halua. On se niin väärin. Pitääköhän minun kohta perua puheeni ikuisesta yksinolosta ja lähteä etsimään miestä itselleni.
mahdollisimman useasti,ei minulle riitä vain 2kertaa viikossa..voishan sitä rakastella vaikka joka päivä..mielikuvitus vain peliin,kyllä se siitä..Alkuperäinen kirjoittaja tmsk:Niin...kuinka paljon tarvitsette seksiä? Etenkin avioliitossa olevat. Hyytyykö homma jossain vaiheessa ja alkaa hiertämään suhdetta? Entä millaista seksiä kaipaatte niin miehet kuin naisetskin? Itselläni tilanne että tarvitsisin sitä hieman enemmän ja kun ei tipu niin ei tipu (olen mies). Kauankohan sitä jaksaa olla ilman ennenkuin sitä alkaa tekemään asialle jotain? Ihmettelin tuossa kun ystäväperheemme vaimo kertoi että lapsen syntymän jälkeen joka oli puolitoista vuotta sitten ovat seksiä harrastaneet 2 kertaa. Hohhoijaa...