Kuinka paljon seksiä haluaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmsk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tmsk

Vieras
Niin...kuinka paljon tarvitsette seksiä? Etenkin avioliitossa olevat. Hyytyykö homma jossain vaiheessa ja alkaa hiertämään suhdetta? Entä millaista seksiä kaipaatte niin miehet kuin naisetskin? Itselläni tilanne että tarvitsisin sitä hieman enemmän ja kun ei tipu niin ei tipu (olen mies). Kauankohan sitä jaksaa olla ilman ennenkuin sitä alkaa tekemään asialle jotain? Ihmettelin tuossa kun ystäväperheemme vaimo kertoi että lapsen syntymän jälkeen joka oli puolitoista vuotta sitten ovat seksiä harrastaneet 2 kertaa. Hohhoijaa...

No aika normaali tahti on pari kertaa päivässä silloin, kun on seuralainen. Ex-akan kanssa meni viisi vuotta ilman seksiä ennen kuin sille liitolle laitettiin loppu. Se ei tosin tarkoittanut sitä, että ainakaan minä olisin ollut ilman seksiä nuo vuodet. Aikanaan oli tyttoystävä, jolle ei edes nuo pari kertaa päivässä riittäneet. Se oli yhtä naimista. Aamulla ennen duuniin menoa, ruokatunnilla ja sitten taas illalla. Loppujen lopuksi se alkoi joskus tympäsemään, kun jatkuvasti piti ola panemassa. Mutta toisaalta niitä aikoja kyllä kaipaakin. Mutta kuinka helppoa muilla miehillä on tulla, kun panee monta kertaa päivässä. Mulla ei ainakaan lentsaa loppupäivästä enää niin helposti kuin aamulla. Ja pimu tykkää siitä ihan vietävästi, kun ei tule liian äkkiä.

Nuorenpana seksiä halusin pari kerta päivässä.Kumppanista en osaa sanoa.Raiskaussyytettä en kuitenkaan koskaan saanut.Seksi on nautonnillista kivan kumppanin kanssa.Meillä on monellakin erilaiset tarpeet.Jotkut haluavat seksiä useammin,toiset tyytyvät vähempään.Hyvä henkinen suhde mielestäni on osa seksiä.

Ainakin enemmän kuin nyt. Mitä te miehet valitatte että nainen ei anna, eihän teille kelpaa. En halua pyydellä, en anella enkä halua että velvollisuudesta rakastellaan.

Normaalisti aamuin illoin...Mutta usein myös neljä tai viisi kertaa viikossa, silloinkin tosin aamuin ja illoin, että taitaa tuplaantua ne kerrat. =)

Todella harvoin sitten pari kertaa viikossa, silloin pitää jo olla menkat tai muuta sairautta ettei vaan pysty.

Eihän sitä ilman pysty olemaan, on se niiiiin ihanaa!

Mies on nyt ollut tasan viikon lasten kanssa mökillä (minulla alkaa loma vasta viikon kuluttua) eli nyt olen viikon ollut ilman ja alan kyllä olla niin puutteessa, että kohta kiipeän seinillä ; )

Eli viikon tauko on ehdottomasti liian pitkä, "normaali" tahti meillä vaihtelee parista kerrasta lukemattomiin kertoihin viikossa.

Oltu yhdessä nykyisen vaimoni kanssa jo 17v, 3 lasta ja jotenkin tuo sänkykammariyhteys kadonnut.
Vielä viime vuonna kertoja oli keskimäärin 2+ kuukaudessa, mutta tämä vuosi on alkanut jo huonommin - 5 kertaa.
Aikoinani, kun huomasin että toiveeni läheisyydestä ja seksin harrastamisesta olivat useammin mielessä kuin haaveet toteutuivat koetin lisätä kauniin, hoikan ja seksikkään vaimoni kiinnostusta asiaan aikuisvideoilla, sitten leluilla ja viimeiseksi asuilla, mutta eivät vain kiinnostaneet.
No, nyt olen jo oppinut olemaan ajattelematta asiaa nukkumaan mennessämme - toivotan hyvät yöt, pusu huulille ja pää tyynyyn.

Kyllä seksittömäänkin elämään tottuu (nyt takana 2kk 20p) - tosin joskus tulee mieleen, että olen "jumissa" perheessä elättäjänä ja työmuurahaisena.
Rakastan ihania lapsiamme enkä voisi kuvitella eroa.
Vaimon kanssakaan ei ole riitoja - sovimme lasten noudot ja viennit hyvässä yhteisymmärryksessä.
Hän on muutaman kerran maininnut, ettei häntä juurikaan kiinnosta seksi kun olen viime vuosien aikana asiasta tiedustellut.
Olen jo täyttänyt itse 40 ja vaimoni on 35 - kuvittelisin hänen olevan vielä nainen viriileimmässä iässään, mutta valitettavasti näin ei ole asia.
Emme myöskään pyöri "kaupungin yössä" niin, että meillä kummallakaan olisi aikaa tai mahdollisille sivusuhteille - jos se tulee heti mieleen jollekulle.

Mun mielestä seksiä tekee mieli harrastaa aina silloin kun näkee poikaystävää. Noin neljä kertaa viikossa siitä tulee (tietty useampi rundi yhden illan/yön/aamun aikana) ja se on mun mielestä aika ihanteellinen määrä. Ei joudu puutteessa elämään, mutta silti aina himottaa, kun nähdään koska edellisestä kerrasta "on jo aikaa".
Nyt poikaystävä haluaisi muuttaa yhteen ja minä en. Yhtenä motiivina (ei kuitenkaan raskaimpana) on seksi. Pelkään, että se muuttuu ruutininomaisemmaksi, tylsemmäksi yms. kun on aina saatavilla. Uskoisin, että seksikertojen määrä lopulta itse asiassa vähenisi, kun muutettaisiin yhteen. Toki tiedän, että suhteessa seksikerrat yleensäkin vähenevät kun aika kuluu. Me ollaan nyt oltu 3 vee yhdessä ja haluan miestäni yhtä paljon, tai enemmänkin, kuin alkuaikoina. Mitä kokemuksia teillä on yhteenmuuton vaikutuksista seksielämään??

Yhdessä asuminen tekee juurikin tuon... itse muutin tyttöystäväni kanssa liian nopeasti yhteen ja sittemmin villi ja kiimainen seksipeto on muuttunut löysissä boxereissa kämpässäni vaeltavaksi viilipytyksi... Ei lämpene ei.

Minulla ja miehellä tuo yhteen muuttaminen on kyllä lisännyt seksiä.Touhuilemme toisinaan kuin kaniinit! =) Naurattaa aivan, kun mieheni sanoi silloin kun kinusin yhteenmuuttoa...hän olisi tahtonut odottaa vielä.No, hän sanoi, että rakastelu kerrat varmaan vähenee...minä vaan sanoin, että katsotaan ja otetaan kaikki vastaan ajallaan...Nyt täytyy kyllä sanoa, että minä tyttö saan harva se päivä ja amuin illoin! =)

Sellaiset 3 krt viikossa on ihan hyvä, jos neljä-viisi päivää taukoa niin alkaa himottaa. Jos viikon taukoa, niin sitten oman käden oikeus alkaa mulla tulla kyseeseen. Mutta eipä huolta, kun mies niin innokas hoivaamaan, harrastetaan 3-7 krt viikossa. Yhdessä oltu 11v ja lapsiakin kolme. Seksihalut ei ole paljoakaan vähentyneet. Seurusteluaikoina nähtiin vain viikonloppuisin, niin silloin tietty touhuttiin monta kertaa päivässä. Kyllä edelleenkin välillä touhutaan pari-kolme kertaa päivässä, jos oikein himotuttaa. Paljolti kiinni siitä, onko mulla erityisen kiimainen olo.

Halusin seksiä lähes joka päivä,aamuin illoin.Oli sellanen nainen.Ihastuttava nainen.Muutaman vuoden jaksoi kunnes kyllästyi ja häippäsi.Kauniin naisen kanssa kiva sekstailla.

Seksiä ollut viimeiset vuodet pari kertaa viikossa, joskus useammin. Aikaisemmat vuosikymmenen oli n. 3 krtaa viikossa. Mutta joka tapauksessa yhtäjaksoisesti ja säännöllisesti sieltä syntiseltä 70-luvun lopulta. Ei voi valittaa. Siinä on vaimolla ollut selkä kaarella eräänkin kerran. :)))))

Kolme-neljä kertaa viikossa, normaalisti. Ja sitten erikseen on emännän kiimaviikot, jolloin mies pääsee ainoastaan töihin pakoon x)
Vaikka ei tuo ole valittanut, kunniakkaasti on hommansa hoitanut....

Saisipa edes.Tuleeko tästä vuodesta ensimmäinen että jään ilman seksiä.Lapsuusvuosia ei lasketa.Silloin seksistä ei tiedetty mitään.Ei hyvältä näytä.Halut kovat.pelit toimivat edelleen.Mistä mieleinen nainen?Sellanen kenen kanssa viihtyy lopunikää.

2-3 päivässä olisi ainakin tällä hetkellä itselleni optimaalinen. Ensimmäinen kerta sopisi heti aamusta, kun olisi erektiokin aina valmiina. Toinen päivällisen jälkeen ja kolmas ennen nukkumaan menoa. Ongelmana on, että kai pitäisi olla kolme eri naista tälläiselle rytmille.

Näin naisena uskaltaudun vastaamaan että en välttämättä saa
aina niin usein kun haluaisin...siis suhteessa.
Tuntuu että haluttaa lähes aina.
No, kyllä saankin usein, ei sillä :)
Tasan ei mene tuo halukkuuskaan aina.

Yhteistyössä