Kuinka paljon seksiä haluaisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tmsk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin kun suhde oli tuore sitä sekstailtiin monet kerrat vuorokauden aikana. Aika on tehnyt tehtävänsä ja sekisä on 2-3 krt viikossa joskus kerran viikossa.
Sellainen normaali on toi 2 krt viikossa mikä on meille riittävä. Kuitenkin suukotellaan ja halaillaan ja hyväilläänkin monet kerrat, nukkumaan mennessä hyväillään joka ei aina seksiin johda, siihen sitten vaan nukahdetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja soohvis:
Te sentäs saatte.Saako meikäläinen enää koskaan.Halut vielä tallella.Seisookin vielä.Turhaan.

Meillä on soohvis samat ongelmat. Minäkään en saa:((. Kun ei ole miesystävää, niin joutuu elämään puutteessa. Toiset ne elää yltäkylläisyydessä ja seksiä olisi tarjolla vaikka joka päivä, mutta eivät halua. On se niin väärin. Pitääköhän minun kohta perua puheeni ikuisesta yksinolosta ja lähteä etsimään miestä itselleni.

Alkuperäinen kirjoittaja Heleena A.:
Alkuperäinen kirjoittaja soohvis:
Te sentäs saatte.Saako meikäläinen enää koskaan.Halut vielä tallella.Seisookin vielä.Turhaan.

Meillä on soohvis samat ongelmat. Minäkään en saa:((. Kun ei ole miesystävää, niin joutuu elämään puutteessa. Toiset ne elää yltäkylläisyydessä ja seksiä olisi tarjolla vaikka joka päivä, mutta eivät halua. On se niin väärin. Pitääköhän minun kohta perua puheeni ikuisesta yksinolosta ja lähteä etsimään miestä itselleni.

Hanki tekopeli.On tyhjää parempi.Erektiotuki hyvä vehje naisenkin itsetyydytys tarpeeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tmsk:
Niin...kuinka paljon tarvitsette seksiä? Etenkin avioliitossa olevat. Hyytyykö homma jossain vaiheessa ja alkaa hiertämään suhdetta? Entä millaista seksiä kaipaatte niin miehet kuin naisetskin? Itselläni tilanne että tarvitsisin sitä hieman enemmän ja kun ei tipu niin ei tipu (olen mies). Kauankohan sitä jaksaa olla ilman ennenkuin sitä alkaa tekemään asialle jotain? Ihmettelin tuossa kun ystäväperheemme vaimo kertoi että lapsen syntymän jälkeen joka oli puolitoista vuotta sitten ovat seksiä harrastaneet 2 kertaa. Hohhoijaa...
mahdollisimman useasti,ei minulle riitä vain 2kertaa viikossa..voishan sitä rakastella vaikka joka päivä..mielikuvitus vain peliin,kyllä se siitä..

Ex miehen kans oli frigidi. Mä inhosin sitä koko tyyppiä ja seksiä, joka sattui. Nyt rakastan uutta avopuolisoani enemmän kuin mitään muuta ja rakastelu on tai olisi ihanaa, mutta sitä on aivan liian vähän ja se kestää niin vähän aikaa. Kerran pari viikossa pimeessä peiton alla. Joskus sillon muutama vuosi sitten, kun me ei seurusteltu vaan ainoastaan tapailtiin niin sillon mä koin ne elämäni ainoat orgasmitkin. Ja sillon tuli kokeiltua kaikenlaista omenapuunjuurelta auton takapenkille etc. Miksei sitä seikkailua ja spontaaniutta voi säilyttää suhteen vakiinnuttuakin? Ehkä mä en vaan sytytä, olen liian vanha tai rupsahtanut...koneella, telkassa ja tuolla kodin ulkopuolella on niin paljon viehättävämpiä naisia. Ei se pelkkä "rakastan sua" paljon vakuuta ilman tekoja.

Ihan alussa kelpaisi monta kertaa päivässä. Mitä enemmän panee, sitä nopeammin tahti hiipuu. Nykyään saan seksiä mieheltäni vain noin kerran viikossa (lomalla ollessa sentään 2-3 kertaa). Olen kyllä miettinyt, että en välttämättä haluaisi enää sitäkään, että koko ajan pitäisi panna, sillä elämässä on niin paljon kaikkea muutakin kivaa.

Oikeastaan itse haluaisin sillä tavoin, että jos olisi rauhallinen vapaapäivä, niin silloin rakasteltaisi 2-4 kertaa päivän aikana, mutta sitten jaksaisi olla ihan hyvin viikonkin ilman. Siinä vaiheessa olisi taas niin kauheat halut, että mielellään rakastelisi muutaman kerran.

Vapauduttuani yhden naisen loukusta laittauduin tarjolle nettiin. Törmäsin varsin nopeasti nopeasti keski-ikäiseen naiseen jota panetti....kuulema kun pientä eläintä. Hän totesi suhteemme aluksi olevansa nykyisin hyvin vähään tyytyväinen, kerta aamulla ja toinen illalla riittää. 730 kertaa vuodessa 6 kymppiselle on ehkä liian paljon. Joku testosteronin näpyttämä 17w duracell-pupu ehkä tästä selviää.
Minulle ikämiehenä 2..3 kertaa viikossa riittää, tosin ilmankin pystyn olemaan , mutta jossain vaiheessa palliträjähtävät.

Omalla kohdalla housut kastuvat useaan otteeseen päivän aikana, kun hyvännäköisiä yksilöitä tulee vastaan ja jutustelee, ehkä koskettaakin. Aamupano, lounaspano, iltapäiväpano, iltapano ja yöpano ovat melko tavallisia, kunhan ei vaan kiire pääse yllättämään. Mies työskentelee hieman kaukana, niin lounaalla on käytössä välillä vaihtuva varakalu. Ikää vasta reilu 20, eikä tämä yhtään ole vähentynyt vuosien saatossa, melkein päinvastoin.

ainakun se on mahdollista, tosin olen huomannut että "kierron" puolivälissä tekee mieli jatkuvasti. Olisikohan se jokin Luojan oikku lisääntymisen varmistamiseksi.
Mies tykkää kun on lämmintä pesää tarjolla eikä tarvitse ruinata;)

Opiskeluaikoina yhden exän kanssa oli "huomentapano", "kotiintulo"-nainti, "klo seitsämän uutisten"-pupustelu ja vielä "hyvääyötä"-rakastelu. Eli 3-5 krt päivässä, eikä aina edes menty inout-linjalle vaan riitti kielikutittelu puolin ja toisin.

Nykyisen kanssa, eli vaimoni kanssa...3-5 krt/kk. Välillä tosin voi olla kausia ettei 10 viikkoonkaan mitään sinne päin. Itse haluaisin joka päivä vähintään kaksi kertaa, mutta hän ei ole oikein "alan" naisia, joten ei sitten. Välillä vaan harmittaa se, että räyhäkän poikamies/opiskeluajan jälkeen törmäsin muuten kaikin puolin mainioon naiseen, mutta hän on jotain nunnan ja lahnan väliltä.

Haluaisin melkein päivittäin, joskus useita kertoja päivässä. Miestä ei enää innosta yhtä paljon. Alkuaikoina seksiä oli joka päivä monta kertaa, kuten yleensä muillakin. Kohtuu nuoria vielä ollaan ja jos tästä homma enää harvenee, niin sitten on sama lopettaa suhde.

Nykyisin seksiä on harvoin, pari kertaa kuukaudessa. Olen yrittänyt vihjailla ja puhua suoraan tarpeistani, mutta ei ota ukko kuuleviin korviinsakaan. Niinpä sitten olen etsinyt muita keinoja tyydyttää ne...

Lainaus"Kyllä seksittömäänkin elämään tottuu (nyt takana 2kk 20p) - tosin joskus tulee mieleen, että olen "jumissa" perheessä elättäjänä ja työmuurahaisena.
Rakastan ihania lapsiamme enkä voisi kuvitella eroa.
Vaimon kanssakaan ei ole riitoja - sovimme lasten noudot ja viennit hyvässä yhteisymmärryksessä.

Nimenomaan elättäjiä sitä ollaan. Ei puhettakaan muusta. Naiset ei vaan ymmärrä ennen kuin "jätkä" lähtee. Valitetvasti

Emme ole vielä olleet kovin kauaa yhdessä, muutamia kuukausia. Vielä seksiä on ainakin sopivasti ja toivon hartaasti ettei se määrä hupene! Yleensä kerran päivässä. Ehkäpä 5 kertaa viikossa. Minä ehkä haluaisin enemmänkin, mutta mieheni ei jaksa kun sen kerran päivässä..

......... on se, että muna seisoo aina tarvittaessa, mutta laukeamaan en kykene kuin ehkä kerran päivässä. Käteen vetämällä orkkuja voi olla rajaton määräpäivässä, mutta naisen kanssa en kerta kaikkiaan pysty tuleen kuin kerran. Mistäköhän johtuu? Kumppani on tyytyväinen, kun saa munaa ympäri vuorokauden aina tarvittaessa ja hänelle niitä orkkuja kertyy useampia vuorokaudessa. Itseä suoraan sanottuna vituttaa, kun panettaa ja sitten pannaankin, mutta valmista ei vaan tule.

Oma kokemukseni on ollut pääasiallisesti tilanteista, jossa mies pihtaa. Se on yllättävän yleistä, mitä tuttavapiiriä on haastatellut.

Nyt ihan tuoreessa uudessa suhteessa ja vielä kai siinä kuuluisassa alun kanivaiheessa. Rakastelemme joka kerta nähdessämme 1-3 kertaa ja hiplaamme kaikki väliajat toisiamme. Mies ilmoitti tässä muutama päivä sitten, ettei jaksa niin paljon. Hänelle kävisi sellainen 2-3 kertaa viikossa. Siitä se alkaa, kohta taas varmaan pihdataan. Uskomatonta.

Kerran päivässä. Mutta ei oo maailman loppu jos jää esim. viiteen kertaan viikossa. Vähemmästä ei oo kokemusta mikäli molemmat on ollu maisemissa ettei toinen oo ollu jossain reissussa.

Naisena täytyy sanoa, että ihan kiva, että joka päivä saa seksiä. Minusta on kuitenkin myös kivaa se, että saa kokea kaipausta, himoa ja kerätä kunnolla "panetusta". Siksi on ihan kivaa myös sellaisina päivinä, että hipelöidään toisiamme, pussaillaan ja halaillaan, mutta ei rakastella. Kun on muutaman päivän ollut ilman, niin sitä janoaa seksiä ihan älyttömästi. Sellaisina hetkinä ihan tavallinenkin seksi on tosi hyvää.

Minun oli aiemmin vaikea sopeutua siihen, ettei seksiä ollut joka päivä. Huomaan, että vieläkin kelpaisi se seksi joka päivä, mutta mies ei tahdo joka päivä. Mieheni on kuitenkin niin ihana, etten vaihda häntä ihan vähästä. Joka viikko seksiä on kuitenkin 1-2 kertaa viikossa ja yhdessäolovuosia jo muutamia.

meillä suurinpiirtein 2-5 krt/ vko. takana muutama vuosi.
Nyt joulunaikana innostuttiin kyllä tosi paljon kertoja en laskenut, mutta jos paikat alkaa olla hellänä puolin ja toisin se hymyilyttää.
toivon toisille samaa.

Yhteistyössä