Kuinka pian eron jälkeen olette aloittaneet uuden suhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja only me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
10 vuoden suhde takana, puoli vuotta sinkkuilua kunnes tapasin nykyisen. Lapset esittelin n 4 kuukauden yhdessä olon jälkeen. Luulin että haluaisin olla yksin pitempään, mutta minkäs sille tekee jos sattuu kolahtamaan :)

Taisi mennä päivä :O Siis siitä kun edellinen muutti pois. Kymmenen vuotta oltiin yhdessä, ja pari vuotta sitkuttaen. Ja päätin etten toista miestä ota elämääni vuosiin. Vaan niin heitti elämä häränpyllyä ja aivan ihana ihminen pamahti elämääni. Lapsille olen esitellyt uuden ystävänäni, enkä edelleenkään tiedä kuinka kertoa lapsille että äidillä on uusi rakas.

Ekan vakavan suhteen aloitin vuosi eron jälkeen (olin kyllä käynyt treffeillä aikaisemmin ja tapaillutkin mutta niissä suhteissa en lapsiani esitellyt eikä mitään vakavaa siis ollut), pari viikkoa ja lapsille esittelin miehen, vajaa kk kun asuttiin jo yhdssä ja 3kk niin ostetttiin yhteinen asunto..aika nopeasti kaikki sitten kävi kun oikea osui kohdalle.

Vaikka heti. Itse mietin eroa 7 vuotta ja aktiivisesti 3 vuotta. Olin kypsää kauraa heti muutettuani pois. Joten olisin voinut seurustella heti tai etsiä uuden vielä suhteessa ollessani. Riippuu varmaan siitä, kuinka on prosessoinut eronsa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hmm, mä olen ollu mun miehen kanssa 20vuotta yhdessä, jos meille koskaan tulis ero niin enpä usko et ihan heti kukaan hänen paikkaansa voisi ottaa.. kyllä siinä varmaan vuosi jos toinenkin hurahtaisi...

17 vuotta olin avioliitossa ja reilun 18 tunsimme tai siis olimme yhdessä. Viikon päästä tuon yhden tapasin ja sitä kesti aikansa eikä uutta taida tulla ja vuosia on toinen moinen avioliitosta.

Yhteistyössä