Kuinka pian olette aloittaneet uuden suhteen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaisa-Maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaisa-Maarit

Vieras
Kauan olitte exän kans yhdessä?
Kuinka pian sinä löysit uuden?
Entä exäsi?

Minä olin 5vuotta, mies löysi alle viikossa ja minulla vuosi mennyt enkä aloittanut vielä uutta suhdetta :/

Olimme yhdessä peräti 19 vuotta, aloitimme seurustelun kun olin vasta teinityttö.
Ero siis tuli ja olin yksin lähes tasan 2 vuotta. Seksisuhteita pari kolme siinä välissä.
Nyt olemme naimisissa tämän uuden mieheni kanssa ja erittäin onnellisia.

Älä turhaan mieti tuollaisia ajanmääreitä. miehet ei osaa olla yksin. Usein heidän suhteet kaatuvatkin juuri siihen eron jälkeen, että uusi suhde aloitetaan liian nopeasti. Hyvä suhde syntyy uuden henkilön kanssa vasta kun edellinen on käsitelty pääkopassa täysin loppuun.

Onnea tulevaisuudellesi !

Minulla oli nykyinen mieheni jo kiikarissa.. jätin eksäni ja aloitin suhteeni tähän nykyiseen heti.. nyt ollaan yhdessä oltu jo 4vuotta, ensi kesänä naimisiin <3

Minä erosin pari kk sitten (9 vuoden suhteesta) ja nyt tapailen erästä miestä. Ei tosin välttämättä tositarkoituksella, katsotaan nyt mitä tästä kehkeytyy.

Ex-puolison kanssa oltiin yhdessä 12 vuotta, mies löysi uuden 6 kk:ssa ja itse vakituiseen suhteeseen 1,5 vuoden kuluttua. Tässä välillä oli useita "kokeiluyksilöitä" ....

Yhteistyössä