M
Mustikka
Vieras
Kertokaas kokemuksia kuinka pian olette muuttaneet miehenne kanssa yhteen ja kuinka nopeasti suhde muuten on edennyt esim. kihlat ja lapsi? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin tässä vaan kun miehen kanssa nyt tunnettu lähes vuosi ja alkuun seurusteltiin sellanen 2kk ja sen jälkeen ollut lähes koko ajan sellaista pientä säätöä ja nyt taas oltu reilu kuukausi yhdessä ja mies koko ajan mun luona, että jokohan sen voisi ne loputkin kamat kantaa sinne?Vai onko tää suhde ihan tuhoon tuomittu jos näin pian yhteen muutetaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko kukaan muuttanut miehen kanssa yhteen niin, että mies ei ole koskaan asunut yksin, vaan esim. porukoiden luota muuttanut sinun kanssa yhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko kukaan muuttanut miehen kanssa yhteen niin, että mies ei ole koskaan asunut yksin, vaan esim. porukoiden luota muuttanut sinun kanssa yhteen?
Alkuperäinen kirjoittaja sipe:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko kukaan muuttanut miehen kanssa yhteen niin, että mies ei ole koskaan asunut yksin, vaan esim. porukoiden luota muuttanut sinun kanssa yhteen?
jep, kotoa muutti, minä olin asunut yksin jo 2,5vuotta opiskelujen takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka:Alkuperäinen kirjoittaja sipe:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko kukaan muuttanut miehen kanssa yhteen niin, että mies ei ole koskaan asunut yksin, vaan esim. porukoiden luota muuttanut sinun kanssa yhteen?
Miten sujui asuminen miehen kanssa joka ei koskaan ole yksin asunut?
Tämä mua ehkä eniten huolettaa kun äitinsä paaponut jo lähes 23vuotta ettei sitten oleta musta samaa, että aina on pyykit pestynä ja ruoka valmiina..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mietin tässä vaan kun miehen kanssa nyt tunnettu lähes vuosi ja alkuun seurusteltiin sellanen 2kk ja sen jälkeen ollut lähes koko ajan sellaista pientä säätöä ja nyt taas oltu reilu kuukausi yhdessä ja mies koko ajan mun luona, että jokohan sen voisi ne loputkin kamat kantaa sinne?Vai onko tää suhde ihan tuhoon tuomittu jos näin pian yhteen muutetaan..
Ei välttämättä. Mutta älkää ihan vielä lapsia ja kihloja suunnitelko.Semmonen ystävällinen neuvo vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka:Alkuperäinen kirjoittaja sipe:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko kukaan muuttanut miehen kanssa yhteen niin, että mies ei ole koskaan asunut yksin, vaan esim. porukoiden luota muuttanut sinun kanssa yhteen?
Miten sujui asuminen miehen kanssa joka ei koskaan ole yksin asunut?
Tämä mua ehkä eniten huolettaa kun äitinsä paaponut jo lähes 23vuotta ettei sitten oleta musta samaa, että aina on pyykit pestynä ja ruoka valmiina..
Huonoin mahdollinen vaihtoehto on ottaa mies joka tulee suoraan äitimuorin helmoista.Tiedän sen kokemuksesta.