Kuinka pian miehen kanssa yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka:
Alkuperäinen kirjoittaja sipe:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko kukaan muuttanut miehen kanssa yhteen niin, että mies ei ole koskaan asunut yksin, vaan esim. porukoiden luota muuttanut sinun kanssa yhteen?

jep, kotoa muutti, minä olin asunut yksin jo 2,5vuotta opiskelujen takia.

Miten sujui asuminen miehen kanssa joka ei koskaan ole yksin asunut?
Tämä mua ehkä eniten huolettaa kun äitinsä paaponut jo lähes 23vuotta ettei sitten oleta musta samaa, että aina on pyykit pestynä ja ruoka valmiina..

Huonoin mahdollinen vaihtoehto on ottaa mies joka tulee suoraan äitimuorin helmoista.Tiedän sen kokemuksesta.

Mullakin kokemusta. Mutta kyllä se välillä teki ruokaa, mutta aikalailla sai itse tehdä kotityöt. Erottiin ja palas takaisin äitimuorin helmoihin :) Riippuu toki niin miehestä, mutta ois kyllä hyvä et ois asunut yksin jonkun aikaa.

Meillä kanssa sama juttu, mutta ainakaan vielä ei mitään ongelmia ole tullut. Kai se riippuu aika paljon myös luonteesta ja niistä kotona asumisen syistäkin. Joissakin tilanteissa se vaan on järkevää ja käytännöllistä asua kotona.

Paitsi että kun nyt tarkemmin mietin, niin minä meillä siivoan ja teen ruokaa :-) Kyllähän tuo mieskin tekee kun käskee, mutta ei ole yhtään omatoiminen kyllä. Että jos olis asunut pitkään omillaan, niin varmaan huomais itsekin milloin pitää imuroida jne.

Yhteistyössä