Alkuperäinen kirjoittaja ...:eli siis pitää paikkaansa että raskaus "pilaa" vartalon?
Ei. Se muuttaa sitä. Vaikkakin lantioni ei ole enää tyttömäinen, niin se on silti naisellinen ja pyöreä. (kato vaikka profiilia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:eli siis pitää paikkaansa että raskaus "pilaa" vartalon?
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:eli siis pitää paikkaansa että raskaus "pilaa" vartalon?
Tottakai, mutta mieti sitä palkintoa jonka saat. Aivan sama millainen kroppa on kun saa oman aarteen.
Alkuperäinen kirjoittaja naanen:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:eli siis pitää paikkaansa että raskaus "pilaa" vartalon?
Tottakai, mutta mieti sitä palkintoa jonka saat. Aivan sama millainen kroppa on kun saa oman aarteen.
No tokihan lapsi on tärkein ja olisin sen halunnut vaikka olisin etukäteen tiennyt muuttuvani. Mutta olen _aina_ ollut kokoa S ja 36, joten tulee olemaan ehkä hieman sopeutumista (ja vaatekaappi menee uusiksi, koska mulla on lähinnä tiukkoja farkkuja ym. siellä)...
Voin silti kuvitella, että talvella hieman masennun, kun en näytä enää semmoiselta "tanssijalta" kuten ennen. Kerran lantion ym. muuttuminen on väistämätöntä
Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:Eihän se oo satavarma, että sulla koko muuttuu ja lantio levenee. Kuka tässä ketjussa sanoikaan mahtuneensa samoihin farkkuihin. Tiä vaikka sää olisit samallainen. Varmasti vartalon muoto vaikuttaa. Yksilöllistä sekin, miten se vartalo muokkautuu.
Mutta synnyttäminen ei missääntapauksessa "pilaa" vartaloa. Kamala sanaki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja naanen:Voin silti kuvitella, että talvella hieman masennun, kun en näytä enää semmoiselta "tanssijalta" kuten ennen. Kerran lantion ym. muuttuminen on väistämätöntä
Alkuperäinen kirjoittaja naanen:kiitos vastauksista! onneksi kyse on kuiteskin _vain_ kropasta, eli ei suurta hätää
. mä vaan olen ikäni ollut kontrollifriikki vartaloni suhteen, joten siksi voi vähän yllättää nuo muutokset synnytyksen jälkeen. Tosiaan en tiennyt, että pysyviä muutoksia voi tulla (paitsi sen tiesin, että imetys voi vaikuttaa rintoihin). No, en vaihtaisi tätä raskautta mihinkään silti
. Ehkä sen oman kropan voi "löytää" uudestaan vaikkakin vähän erilaisena kuin ennen
.
Alkuperäinen kirjoittaja naanen:kiitos vastauksista! onneksi kyse on kuiteskin _vain_ kropasta, eli ei suurta hätää
. mä vaan olen ikäni ollut kontrollifriikki vartaloni suhteen, joten siksi voi vähän yllättää nuo muutokset synnytyksen jälkeen. Tosiaan en tiennyt, että pysyviä muutoksia voi tulla (paitsi sen tiesin, että imetys voi vaikuttaa rintoihin). No, en vaihtaisi tätä raskautta mihinkään silti
. Ehkä sen oman kropan voi "löytää" uudestaan vaikkakin vähän erilaisena kuin ennen
.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Herraisä taas yhden kerran! Miksi tehdä lapsia jos oma kroppa niin huolettaa???
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:Lantion muttuminen on pikkujuttu, mutta ylipaino veis järjen.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko hyväksyä:Aina tuohon mahan kohdalle sidekudosta jää, kun on kerrankin raskaana ollut, ei sille voi mitään. Heti kun näkee jonkun bikineissä, tietää onko hänellä lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja pakko hyväksyä:Aina tuohon mahan kohdalle sidekudosta jää, kun on kerrankin raskaana ollut, ei sille voi mitään. Heti kun näkee jonkun bikineissä, tietää onko hänellä lapsi.