kuinka pian synnytyksen jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja halut tallella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei varmaankaan noin vähäiset tikit mitään haittaa ja jos hellästi kokeilee niin sittenhän sen tietää. Kondomia suosittelisin käyttämään ihan tulehdusriskin vuoksi.

Esikoisesta halutti minuakin jo "ajoissa" pari-kolme vkoa synnytyksestä, mutta vasta neljännellä viikolla "antauduin". Heh! Masturbointia tuli kyllä omassa rauhassa kokeiltua jo aiemmin. ;)

Heti kun jälkivuoto oli loppunu ja tikit sulanu veks. Tarkkaa aikaa en muista, mutta sen muistan että mieli teki kovasti ja ootettiin miehen kanssa innolla niitä puuhia:). Oon monesti ihmetelly, ku väitetään ettei vauvojen äidit halua seksiä. Meillä ei raskaus eikä vauva muuttanut mitään, korkeintaan paransi seksielämää:).

reilu 2viikko meni täälä :D mulla oli kans 3tikkiä tai ne taitaa olla vieläki osittain ku selvästi näkyy ku peilillä luuraan :laugh: mutta ei ne tunnu enään miltään eikä seksinkään aikana tuntunu vaikka vähän välillä mietinki et mitäs jos ne "repii" tai jotain,mut tuskinpa. kortsua tosiaan kannattaa käyttää,mutta tuskin niistä tikeistä on haittaa.mulle terkka sano et joskus ne "ulommaiset" tikit jää sulamatta ja ne täytyy sit ottaa pois.....jälkitarkastukseen vielä muutama viikko :ashamed: siihen asti pitää sit varmaan kulkee rehottavana tikkinä :laugh:

Yhteistyössä