M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mä olisin Raxissa maksanu 1 vuotiaalle oman ruuan (syö siellä suurinpiirtein 3 hernettä ja palan kurkkua), mutta myyjä ei velottanu kun sano ettei yleensä kukaan vanhempi ees tarjoudu maksaa ton ikäsestä! Kuitenkin lastenruoka siellä on 0-5v, ja maksaa 1,99e.
"Oikeessa" ravintolassa en annosta kyllä vielä tilaa, ehkäpä sitten joskus yli 2 vuotiaalle, siihen asti omat sapuskat mukana tai sit syö mun lautaselta jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuttemui:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Mä olisin Raxissa maksanu 1 vuotiaalle oman ruuan (syö siellä suurinpiirtein 3 hernettä ja palan kurkkua), mutta myyjä ei velottanu kun sano ettei yleensä kukaan vanhempi ees tarjoudu maksaa ton ikäsestä! Kuitenkin lastenruoka siellä on 0-5v, ja maksaa 1,99e.
"Oikeessa" ravintolassa en annosta kyllä vielä tilaa, ehkäpä sitten joskus yli 2 vuotiaalle, siihen asti omat sapuskat mukana tai sit syö mun lautaselta jotain.
Hauska juttu :/ Olin Raxissa just vajaa vuoden ikäisen kans, joka olis vain maistellut mun lautaselta kurkkua, raejuustoa ja jotain pientä. Ei saanut tätä ilmaiseksi, vaan piti maksaa toi 1,99 |O Näin Oulussa - tosin aikaa kohta pari vuotta. Arvaa mentiinkö uudestaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mutta miettikääpä:Juu mutta ymmärrättehän että ulkona syödessä EI makseta pelkästä ruuasta vaan kaikesta muustakin. Lapsenne varmaan istuu jossain, se istuin on maksanut. Se tila on maksanut (tai vuokra) Maksatte myös siitä että joku muu tekee ne ruuat, laittaa ne tarjolle ja tiskaa astianne. En tarkoita että pikkulapsi välttämättä kuluttaa omaa lautastakaan mutta en ymmärrä miksi ruokaa pitäisi saada ilmaiseksi.