V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Tällä hetkellä kilometri suuntaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Sitten kun töihin taas palaan, 67 km suuntaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja pitkän matkan kulkija:Alkuperäinen kirjoittaja berry76:Sitten kun töihin taas palaan, 67 km suuntaansa.
Löytyyhän näköjään muitakin pitkän matkan kulkijoita. Itse olen melkoisen kyllästynyt kun joka taholta saa kuulla kommenttia tosta pitkästä matkasta, "eikö sitä lähempää löydy töitä jne....". Välillä tuntuu että tuo matka on ongelma kaikille muille kuin mulle itselle. Mieluummin kyllä vähän työmatkaakin kuin pätkätöitä.
6km mutta reilu tunti, ei naurata ei...Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:Kilometreissä jotain 60, mutta matka-aikana tunti viiva puolitoista, hankalien mutkikkaitten ja ruuhkaisten reittien takia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:6km mutta reilu tunti, ei naurata ei...Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:Kilometreissä jotain 60, mutta matka-aikana tunti viiva puolitoista, hankalien mutkikkaitten ja ruuhkaisten reittien takia.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Eli kuinkas pitkiä työmatkoja teillä on? Itsellä 30km, kunhan palailen työelämään.