V
vieras
Vieras
Ei ne hiilihydraatit lihota, turhaan niitä pelkäätte. Kun syö enemmän kuin kuluttaa, lihoo. Moni pysyy hoikkana vaikka syökin hiilareita. Kohtuus kaikessa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Mä itseasiassa pelkään enemmän sitä mitä Becelit ja Benecolit jne tekee ihmiselle ja terveydelle, kun näistä ei ole mitään pitkäaikaistutkimuksia olemassa. Ihmiset tuntuu syövän ihan mitä tahansa jos sen sanoo olevan terveellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karppaajathan vetää ihan sairaasti esim. pekonia.
Olen karppaaja enkä muista milloin viimeksi olisin syönyt pekonia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karppaajathan vetää ihan sairaasti esim. pekonia.
Eiks se oo enemmän että karppaajat voi syödä pekonia..ei välttämättä tartte?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Karppaajathan vetää ihan sairaasti esim. pekonia.
Eiks se oo enemmän että karppaajat voi syödä pekonia..ei välttämättä tartte?![]()
Aivan, siinäpä sen asian pihvi onkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti::wave: Sanokaa nyt te kunnon karppaajat mielipide mun ruokavaliosta tänään! (Eka päivä) En siis oo orjallisesti noudattanut mitään suosituksia/dieettejä, oon vaan jättänyt turhia hiilareita pois:
2 keitettyä munaa
300 gr kanaa, vähän kurkkua, tomaattia ja herneitä
Raejuustoa
Munakas makkaranpaloilla ja juustolla
Eikä oo edes ollut nälkä tänään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti::wave: Sanokaa nyt te kunnon karppaajat mielipide mun ruokavaliosta tänään! (Eka päivä) En siis oo orjallisesti noudattanut mitään suosituksia/dieettejä, oon vaan jättänyt turhia hiilareita pois:
2 keitettyä munaa
Raejuustoa
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti::wave: Sanokaa nyt te kunnon karppaajat mielipide mun ruokavaliosta tänään! (Eka päivä) En siis oo orjallisesti noudattanut mitään suosituksia/dieettejä, oon vaan jättänyt turhia hiilareita pois:
2 keitettyä munaa
Raejuustoa
No musta sä syöt vähänmut mä syönkin kun hevonen.
Ehkä lämpimiä vihanneksia ja muuta salaattia lisää?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti::wave: Sanokaa nyt te kunnon karppaajat mielipide mun ruokavaliosta tänään! (Eka päivä) En siis oo orjallisesti noudattanut mitään suosituksia/dieettejä, oon vaan jättänyt turhia hiilareita pois:
2 keitettyä munaa
Raejuustoa
Joo, mä oon ollut aivan yllättynyt, ettei mun oo ollu nälkä, nyt tuon munakkaan jälkeen on suorastaan ähkyJa joo, noita vihanneksia pitää hakea, tänään oon syönyt vaan mitä kaapista löytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti::wave: Sanokaa nyt te kunnon karppaajat mielipide mun ruokavaliosta tänään! (Eka päivä) En siis oo orjallisesti noudattanut mitään suosituksia/dieettejä, oon vaan jättänyt turhia hiilareita pois:
2 keitettyä munaa
Raejuustoa
Joo, mä oon ollut aivan yllättynyt, ettei mun oo ollu nälkä, nyt tuon munakkaan jälkeen on suorastaan ähkyJa joo, noita vihanneksia pitää hakea, tänään oon syönyt vaan mitä kaapista löytyy.
Lisääppä johonkin väliin jokin pieni välipala, pitäisi syödä vähintään 5 pientä ruokaa päivässä.
No tämä ei kyllä ole mikään karppiohje.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lisääppä johonkin väliin jokin pieni välipala, pitäisi syödä vähintään 5 pientä ruokaa päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No tämä ei kyllä ole mikään karppiohje.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lisääppä johonkin väliin jokin pieni välipala, pitäisi syödä vähintään 5 pientä ruokaa päivässä.
Jos syöt hiilareita, jotka nostavat verensokeria, pitää syödä usein, jotta sokeri myös pysyy koholla. Muuta syytä siihen ei kyllä ole... Eli ei ole mitään syytä siihen, että pitäisi syödä lukuisia aterioita.
Juuri niin. Siitähän tässä just on kyse! =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Eli jos olen kylläinen, niin ei tarvi enempää ahtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Juuri niin. Siitähän tässä just on kyse! =)Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Eli jos olen kylläinen, niin ei tarvi enempää ahtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Mä itseasiassa pelkään enemmän sitä mitä Becelit ja Benecolit jne tekee ihmiselle ja terveydelle, kun näistä ei ole mitään pitkäaikaistutkimuksia olemassa. Ihmiset tuntuu syövän ihan mitä tahansa jos sen sanoo olevan terveellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No tämä ei kyllä ole mikään karppiohje.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lisääppä johonkin väliin jokin pieni välipala, pitäisi syödä vähintään 5 pientä ruokaa päivässä.
Jos syöt hiilareita, jotka nostavat verensokeria, pitää syödä usein, jotta sokeri myös pysyy koholla. Muuta syytä siihen ei kyllä ole... Eli ei ole mitään syytä siihen, että pitäisi syödä lukuisia aterioita.
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No tämä ei kyllä ole mikään karppiohje.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lisääppä johonkin väliin jokin pieni välipala, pitäisi syödä vähintään 5 pientä ruokaa päivässä.
Näinpä. Monet karpit tulevat toimeen noin kolmella aterialla päivässä :wave: