Kuinka saada tietää onko "toinen nainen" saanut lapsen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harnmaana tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harnmaana tällä kertaa

Vieras
Meillä tilanne siis se että mies oli pettänyt minua erään naisen kanssa ja sain kaksi viikkoa ennen toisen lapsemme syntymää tietää tämän naisen olevan raskaana miehelleni.

Jotenkin ollaan saatu suhde paikkailtua mutta itse haudon asiaa päivittäin mielessäni kun en tiedä että onko koko muksu syntynyt vai mennyt kesken(naisella oman fysiikan puolesta suurentunut keskenmenoriski). Olen yrittänyt etsiä netistä josko olisi johonkin jotain kirjoittanut mutten mitään tietoa ole löytänyt ja tuntuu etten saa omalle mielelleni rauhaa ennen kuin tiedän onko koko lasta olemassa vai stressaanko turhaan siitä että omat lapset joskus saisi asiasta tietää.

Onko mitään keinoa tietää onko tuo raskaus jatkunut vai loppunut? Mies ei ole ollut naiseen yhteydessä sen jälkeen ja nainenkin lopetti yhteydenpidon kun sanoin muutamat suorat sanat hänelle puhelimessa.

Ja tämä olisi minulle tärkeää koska vahingon kautta olen taas raskaana(pillerit pettivät) ja mietin vielä että uskallanko pitää koko lasta... Ja vaikka pitäisinkin niin tämä miettiminen ja stressaaminen ei tee raskaudellekaan hyvää...

Ehkä tyhmä kysymys mutta,miksi et kysy mieheltäsi,siis kai se mies nyt luulisi sen tietävän
Tai jos miehesi ei tiedä niin kai miehesi nyt tietää tuon naisen puhelinnuban tai osoitteen jotta voitte tarkistaa asian

Mäkin ehdottaisin suoraa lähestymistapaa, juttelet ukkos kanssa ja otatte yhteyttä, jos just facebookista tms ei tietoa löydy. Parempi niin, ettei jää vaivaamaan.

Anteeksi mitä?

Tässä ei ole mitään siivoamista.

Kyseinen nainen oli tietoinen että miehelläni on perhe ja että meille on toinen lapsi tulossa mutta halusi miehen itselleen joten oli päättänyt käyttää hyväkseen miehen heikkoutta päihteisiin. Lääkärinä kirjoitti miehelle toistuvasti kolmiolääkkeitä vaikka tiesi miehen ottavan niitä alkoholin kanssa ja silloin tuolta mieheltä harkintakyky ihan mihin vaan pettää. Hauska puoli vielä on se että kyseinen naikkonen tekee työtä psykiatriaan erikoistuneena lekurina nuorten päihdeklinikalla.
Kotona kun mies ei saa vetää lääkkeitä ja viinaa niin että menisi sekaisin niin repsahti sitten kun joku tarjosi sekä viinaa että pillereitä plus vielä rahaa ja kalliita tavaroita(ammattilaiskamera, objektiiveja, yli 1000? tietokone...) vastineeksi siitä että mies on hänen kanssaan. Valitettavasti tuo mies nyt sattuu olemaan liiankin hyvän näköinen ja karismaattinen persoona jonka seurassa kaikki viihtyvät joten noita vonkaajia aina löytyy.

Minulle kehtasi meillä käydessään esittää niin hurskasta ortodoksia ja plah plah plaah että en tajunnut silloin epäillä mitään vaikka oli selvää että nainen oli retkussa mieheeni.

Tärkeintä minulle on että mies valitsi meidät vaikka tuo toinen nainen olisi materian puolesta voinut tarjota hänelle sellaisen elämän ettei hänen olisi tarvinnut tehdä mitään muuta kuin olla kotona, ottaa päihteitä mielensä mukaan. Nainen kun sattui olemaan rikas nainen, rikkaasta suvusta ja vielä lekuri joten pystyi kirjoittamaan niitä lääkkeitä mielensä mukaan, ja ainakin minun silmääni kauniskin vielä. Plus että odotti hänen lastaan.

Nyt kuitenkin minua häiritsee tämä helvetillinen tietämättömyys. Jos tuo lapsi on syntynyt niin pitää alkaa miettimään muuttoa toiselle paikkakunnalle koska en todellakaan halua että lapset törmäävät jossain ja asia selviää lapsillemme.

Hankalaa kun mies sanoo että hänelle tuota naista ja lasta ei ole edes olemassa kun tajusi mitkä aikeet tuolla naisella todellisuudessa oli(heti kun tuli raskaaksi alkoi vaatimaan että mies jättäisi meidän perheemme ja muuttaisi hänen luokseen). Varsinkin kun nainen oli valehdellut käyttävänsä ehkäisyä.

Eipä viitsisi mennä naisen kodin lähistöllekään pyörimään saadakseen asiasta selvää kun nainen minut tunnistaa.

Ei ole yhteisiä tuttuja.
Facebook ei tule kysymykseenkään(ei käytä).
Puhelinnumerot on vaihtanut.

Ja mies tosiaan ei ole ollut naiseen missään yhteyksissä tapahtuneen jälkeen. Tai oikeastaan sen jälkeen kun tajusi kuinka pahasti minua loukkasi ja kuinka löhellä oli menettää meidät. Samoin on lopettanut lähes kaikkien päihteiden käytön(tupakkaa polttaa ja joskus harvoin ottaa hieman alkoholia muttei niin että tulisi humalaan).

Tuo lapsi olisi siis syntynyt viimeistään nyt kesäkuussa ellei olisi keskosena syntynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Anteeksi mitä?

Kyseinen nainen oli tietoinen että miehelläni on perhe ja että meille on toinen lapsi tulossa mutta halusi miehen itselleen joten oli päättänyt käyttää hyväkseen miehen heikkoutta päihteisiin. Lääkärinä kirjoitti miehelle toistuvasti kolmiolääkkeitä vaikka tiesi miehen ottavan niitä alkoholin kanssa ja silloin tuolta mieheltä harkintakyky ihan mihin vaan pettää. Hauska puoli vielä on se että kyseinen naikkonen tekee työtä psykiatriaan erikoistuneena lekurina nuorten päihdeklinikalla.
Kotona kun mies ei saa vetää lääkkeitä ja viinaa niin että menisi sekaisin niin repsahti sitten kun joku tarjosi sekä viinaa että pillereitä plus vielä rahaa ja kalliita tavaroita(ammattilaiskamera, objektiiveja, yli 1000? tietokone...) vastineeksi siitä että mies on hänen kanssaan. Valitettavasti tuo mies nyt sattuu olemaan liiankin hyvän näköinen ja karismaattinen persoona jonka seurassa kaikki viihtyvät joten noita vonkaajia aina löytyy.

Minulle kehtasi meillä käydessään esittää niin hurskasta ortodoksia ja plah plah plaah että en tajunnut silloin epäillä mitään vaikka oli selvää että nainen oli retkussa mieheeni.

Tärkeintä minulle on että mies valitsi meidät vaikka tuo toinen nainen olisi materian puolesta voinut tarjota hänelle sellaisen elämän ettei hänen olisi tarvinnut tehdä mitään muuta kuin olla kotona, ottaa päihteitä mielensä mukaan. Nainen kun sattui olemaan rikas nainen, rikkaasta suvusta ja vielä lekuri joten pystyi kirjoittamaan niitä lääkkeitä mielensä mukaan, ja ainakin minun silmääni kauniskin vielä. Plus että odotti hänen lastaan.

Nyt kuitenkin minua häiritsee tämä helvetillinen tietämättömyys. Jos tuo lapsi on syntynyt niin pitää alkaa miettimään muuttoa toiselle paikkakunnalle koska en todellakaan halua että lapset törmäävät jossain ja asia selviää lapsillemme.

Hankalaa kun mies sanoo että hänelle tuota naista ja lasta ei ole edes olemassa kun tajusi mitkä aikeet tuolla naisella todellisuudessa oli(heti kun tuli raskaaksi alkoi vaatimaan että mies jättäisi meidän perheemme ja muuttaisi hänen luokseen). Varsinkin kun nainen oli valehdellut käyttävänsä ehkäisyä.

Eipä viitsisi mennä naisen kodin lähistöllekään pyörimään saadakseen asiasta selvää kun nainen minut tunnistaa.

Ja sun miehesikö ei ollut tästä tietoinen pistäessään naisen raskaaksi? Jos olet niin tyhmä (anteeksi nyt vaan, mutta) todellakin tyhmä, että katselet tuota niin yö unesi ovat kyllä ihan omasta typeryydestäsi menetetyt, vai vielä käytti hyväkseen miehesi heikkoutta.. :laugh: kukakohan tässä käyttää hyväkseen ja ketä, ettei olis miehesi ja teitä kaikkia..

Nää on kyllä niin hyviä.. numerot vaihtuneet, ei käytä facebookkia.. miten sä tunnet sen noin hyvin.. ettei olis sun paras kaveri vielä kun niin kauniskin.. :laugh:

Anteeksi mitä?

Kylläpä viskaisin moisen ukon pellolle, olipa kuinka hyvännäköinen tahansa, viinaa ja pillereitä.
Antaisin suosiolla sille naiselle tai jollekin muulle ja toivoisin heille onnea.

Etpä ole tainnut koskaan tavata ketään päihderiippuvaista. Ihminen jolla on riippuvuus, on todella heikko ratkeamaan. Ja aika paljon kertoo sekin ettei nainen jälki käteen edes yrittänyt kieltää tekosiaan.

Ja kyllä se minusta on jo huiputusta jos valehtelee käyttävänsä ehkäisyä muttei käytä vaan tahallaan hankkiutuu raskaaksi.

Ja ei. Mies ei ole päässyt kuin koira veräjästä vaan joutunut kärsimään asiasta ehkä liiankin kanssa.

Kuitenkin nyt ei ollut tarkoitus keskittyä jo tapahtuneeseen!

Kysyin neuvoa siihen miten saisin selvyyttä asiaan.

Jos ja kun tiedät naisen nimen. eikös vaikka suurimpien sanomalehtien palstoilla ilmoiteta vastasyntyneet (jos nainen on siis antanut luvan julkaista)? Väestötietorekisterikeskus tms.? Ortodoksiseurakunta, jos kerran sitä uskontokuntaa? Työpaikalla tietävät taatusti, jos äityislomalla/lomalla tms. voithan soittaa ja kysyä ko. naista. Kyllä meikä keinot keksis...

Tiedän naisen nimen ja luulisin että noista sen kirjoittamista resepteistä löytyy sekä sen hetu että lekurinlupanumerokin...

Tietäisi vaan tarkalleen että mistä etsiä.

Tiedän naisen nimen ja luulisin että noista sen kirjoittamista resepteistä löytyy sekä sen hetu että lekurinlupanumerokin...

Tietäisi vaan tarkalleen että mistä etsiä.

no ei niissä ny mitään hetua oo...

"Kylläpä viskaisin moisen ukon pellolle, olipa kuinka hyvännäköinen tahansa, viinaa ja pillereitä.
Antaisin suosiolla sille naiselle tai jollekin muulle ja toivoisin heille onnea."

Peesi. Tiedän ettei päihdehullu vanhempi voi ikinä olla hyvä isä.

Ai että ihan lääkäri on kirjoittanut asiattomia reseptejä vokotelllaksesi miehesi :D Tää on kyllä paras!

Minä tekisin sinuna jonkun valituksen koko "lääkärin" toiminnasta. Josko tämä olisi totta.

No kyllä sun miehen pitää elarit maksaa.

Lapsesi saavat tietää sisaruksestaan VIIMEISTÄÄN perinnönjaossa. Tuo lapsi on isänsä perintöön yhtä oikeutettu kuin omat lapsenne.