Kuinka suuri osa tuloista menee teillä asumiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Ilmeisesti jotenkin laskin aivan väärni etukäteen kelan laskurilla. No, ei siis saadakaan asumistukea joten 2300 euron tuloista pitää maksaa vuokraa 820 kuussa. Pitää ilmeisesti elellä kitsaasti. Kuinka suuri osa tuloista teillä muilla menee asumismenoihin?

Sullahan tulot suhteutettuna vuokraan on ihan perus keskiverto perheen... Ainakin mun näkökulmasta... Meillä n. samat tulot ja vähän enemmän menee asuntolainaan... Ihan hyvin pärjätään, ei eletä mielestäni kitsaasti.. 2 aikuista ja 2 alle 4v lasta..

vajaa 900 euroa lainan lyhennykseen, ja loput laskuihin/ruokaan.. kädestä suuhun elämme, mutta pääasia että on elämä hallinnassa.:) Vakuutukset on törkeän hintaisia tänäpäivänä.. onko muut samaa mieltä?:(

Ok. Mä oon tainnu asua tähän mennessä sitten tosi halvalla. Tosin siis sekin vaikuttaa, että tätä ennen oon ollut yksinhuoltaja ja asumistukikin suhteessa parempi. Meitä siis kaksi aikuista ja yksi lapsi. Tässä kahden talouden yhdistyessä menee aikaa ennen kun hahmottaa mikä meidän perheen budjetti on.

Yhteistyössä