Kuinka suuri teil on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soitteliat...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

soitteliat...

Vieras
siis puhelinlasku? Eli mitä sulla ja puolisolla on puhelinlasku kuukaudessa? Ei yhteensä waan erikseen? minkä takia toisella enemmän, jos niin on? ja mikä liittymä teil on?

Mulla 39,95?/kk eli joka kuukausi sama +10? Nokian 6630 maksu kun on kytky kauppa.Otin sen takia tämän liittymän koska mulla oli ennen huimat puhelin laskut 170-190?/kk niin tämä oli mulle tosi hyvä vaihtoehto.
Sisältää:
50tuntia/kk kotimaan puheluita
50tuntia/kk videopuheluita
3000kpl/kk tekstiviestejä
3000kpl/kk multimediaviestejä

Miehellä Sonera ja 25-30?/kk kännylaskut mutta saa palkassa tuon summan takas kun melkein kaikki puhelut on työpuheluita.

Mulla on lasku n.50-70e/kk ja elisan liittymä.
Miehellä lasku on 30e/kk ja saunalahden liittymä.

miehellä on liittymä josta on ilmainen soittaa mulle, mutta txt sit maksaa mitä mulle tulee ja kavereittensa kanssa ei puhelimessa lörpöttele.

Ennen mulla oli puhelinlaskut tosi suuria, jotain 100 eur /kk....
Nykyään 25-30 eur. Miehellä noin 20 eur ollut aina.

Nykyään mulla on saunalahden liittymä ja ennen oli soneran.
Olen ollut aina kova lörpöttelemään puhelimessa mutta nyt olen hillinnyt tapaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja soitteliat...:
siis puhelinlasku? Eli mitä sulla ja puolisolla on puhelinlasku kuukaudessa? Ei yhteensä waan erikseen? minkä takia toisella enemmän, jos niin on? ja mikä liittymä teil on?

Mulla noin 50 euroa
miehellä ehkä 5 :whistle:

Eli n. 65 euroa.
Kummallakin soneran liittymä ja mä vaan soittelen ja viestittelen paljon enemmä ku mies, joka hoitaa kännykällä ainoastaan ihan pakolliset jutut

Yhteistyössä