L
lastentarhanope
Vieras
puhun nyt näistä äideistä, jotka tuovat lapsensa päiväkotiin saamaan niitä kuuluisia virikkeitä ja varhaiskasvatusta. ettekö oikeasti luota omiin kykyihinne ja vaistoihinne? että te osaatte ja kykenette tarjoamaan omalle lapsellenne juuri sen mitä hän tarvitsee? mitä niin kovin erilaista ja arvokasta kuvittelette päiväkodin pystyvän lapselle tarjoamaan mihin ette itse pystyisi?
luottakaa rakkaat äidit itseenne. te olette hyviä. te olette lastenne parhaita asiantuntijoita. mikään järjestetty laulu- tai askartelutuokio ei ole niin arvokasta etteikö siitä voisi hyvällä mielellä jäädä pois ja tehdä oman lapsen kanssa sitä mitä itse osaa, pystyy ja mistä nauttii. silloin nauttii lapsikin.
luottakaa rakkaat äidit itseenne. te olette hyviä. te olette lastenne parhaita asiantuntijoita. mikään järjestetty laulu- tai askartelutuokio ei ole niin arvokasta etteikö siitä voisi hyvällä mielellä jäädä pois ja tehdä oman lapsen kanssa sitä mitä itse osaa, pystyy ja mistä nauttii. silloin nauttii lapsikin.