M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HuliJaVili:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja HuliJaVili:Meillä on tilanne se että isäntä on toisel puolen maapalloa töissä ja minä lasten kanssa suomessa. Mutta henkireikä on se että vähintää kerta viikkoo pakko päästä jumpalle ja bonusta on jos lenkille vielä pääsisi. Poikia tulee hoitaan joko mummi tai sitten mulla on 2 aivan ihanaa MLL:nn hoitaja tyttöä joiden kanssa pojat viihtyy todella hyvin. Vaikka se pari tuntia maksaaki mutta on se halpaa kun ite pääsen sitä kuuluisaa omaa aikaa ottaa. Ilman tuota nuppiha hajois B) kotityöt ehtii kyllä tekee ja ehdin poikien kanssa hienosti kuitenki olemaan vaikka iltaisin poissa hetken olen. Nukkumaan ne pääsääntöisesti itse laitan!!
kuinka kauan miehesi on kerrallaan pois kotoa?
sanotaanko näin että suomessa oli viimeksi heinäkuussa 2007 ja seuraavan kerran saapuu tällä tietoa heinäkuussa 2008. Että isännän varaa tässä hommassa ei kannata jäädä![]()
oho.Mikäs avioliitto tuonlainen on? näkee kerran vuodessa! mikäs tommosessa miehessä miehenä/isänä voi viehättää?