K
kaakao
Vieras
Kun oon niin usein törmännyt ihmettelyihin omista tavoistani niin kertokaas miten teillä?
Kylmän kaakaon teen niin että kaakaojuomajauhe(oboy yleensä) laitetaan kylmään maitoon, sekoitetaan ja juodaan.
Kuuma kaakao keitetään ihan kattilassa, maidosta, oikeasta kaakaosta(se mitä leivontaan käytetään) ja sokerista. Joskus jos on oikein herkkunälkä niin sekaan suklaata, tilkka kermaa, jäätelöä tao vispautuvaa vaniljakastiketta.
Lapsille joskus teen myös niin että keitän veden vedenkeittimellä, sekaan oboyta ja maitoa. Kun ovat tottuneet näin juomaan mummien luona. Näin tekevät kaikki jotka ihmettelevät noita muita tapojani.
Kylmän kaakaon teen niin että kaakaojuomajauhe(oboy yleensä) laitetaan kylmään maitoon, sekoitetaan ja juodaan.
Kuuma kaakao keitetään ihan kattilassa, maidosta, oikeasta kaakaosta(se mitä leivontaan käytetään) ja sokerista. Joskus jos on oikein herkkunälkä niin sekaan suklaata, tilkka kermaa, jäätelöä tao vispautuvaa vaniljakastiketta.
Lapsille joskus teen myös niin että keitän veden vedenkeittimellä, sekaan oboyta ja maitoa. Kun ovat tottuneet näin juomaan mummien luona. Näin tekevät kaikki jotka ihmettelevät noita muita tapojani.