O
onni oppia
Vieras
Eli tällä hetkellä opiskelen perhepäivähoitajaksi aikuisopintoina iltaisin/viikonloppuisin. Olen ollut töissä 2kk ryhmiksessä ja nyt luvattiin että työt jatkuu vielä tän vuoden loppuun asti. Ensi vuodesta ei ole vielä tietoa kun kaupunki ei vielä ole selvillä ensi vuoden budjetistaan, eli jatko riippuu siitä onko kaupungilla varaa palkata jatkossakin. A Pph:ksi valmistun joulukuussa 2014. Tunnen olevani nyt oikealla alalla mutta haluaisin pystyä työskentelemään laajemmin kuin vain ryhmiksessä tai hoitamalla lapsia kotona. Siksi olen miettinyt lastenohjaajan, lähihoitajan tai sosionomin(lto) opintoja. Nyt vain mietin pitäisikö minun hakea jo nyt keväällä 2014 yhteishaussa vai haenko vasta 2015? Periaatteessa pph opinnot pystyis siltikin suorittaa vaikka opiskelisin päivin kun nuo pph opinnot on vain kerran viikossa illalla tai viikonloppuna. Toisaalta taas mietin haukkaankohan mä sitten itselleni liian ison palan kerralla kun on omiakin pieni lapsia. Tuleeko liian raskasta sitten... hmm en tiedä..