Kuinka usein lapset hoidossa ja te olette viihteellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä kerran-kolme kertaa vuodessa meillä lapset hoidossa. Ja viihteellä vielä harvemmin ollaan.
Viimeksi kun lapset oli hoidossa, oltiin minä ja mies, miehen ja sen veljen yrityksen uuden liikkeen avajaisissa jyväskylässä.
Sitä edellinen kerta oli meidän hääpäivä ja sillon oltiin koko päivä järvellä.

Jos viihteellä olo tarkottaa baarissa käyntiä, niin ei ikinä... emme käy mieheni kanssa koskaan kahdestaan "bilettämässä"...
Pari kertaa vuodessa käydään elokuvissa, pari kertaa vuodessa kahestaan ulkona syömässä. Lapset silloin mummilla ja ukilla =)

siis ei voi olla totta, ootteko kaikki nuoria naisia ja jaksatte tosissaan käydä viihteellä ja jotkut jopa viikottain. siis kauheeta ja mummot hoitaa lapsia ja valittavat takanapäin ku omat lapset ei ymmärrä vaan tuppaavat pennut heille. huhuhu... oon nelikymppinen ja 6v sekä 2,5 v lapset. vanhempi on ollut 2 yötä äidistä erossa ja isi hoitanut ja nuorempi ei yhtään yötä. jos teette niitä lapsosia niin suosittele hoitamaan ne myös ite, eihän niitä isovanhemmille ole tehty...voin olla kadekkin koska itellä ei ole koskaan tuota hoitoapua ollut saatavilla.

hmm... pitää oikein laskea. 6 vuotta olen ollut äiti ja sinä aikana ollaan miehen kanssa yhdessä oltu viihteellä:
- kerran uutena vuotena
- kerran teatterissa
- 2 kertaa konsertissa
- kerran hotellissa yötä

eli vähemmän kuin kerran vuodessa. synnärireissuja mä en laske viihteellä oloksi, vaikka siellä ollaan kahdestaan miehen kanssa oltukin. ;)

esikoisen syntymästä 1v2kk ja en ole yhtään yötä ollut erossa,eli ei ole viihteelle päässyt..mies käy kerran kahdessa kuukaudessa. Menisin jos olisi joku joka ottaisi lapsen yöksi..

ei kukaan hoida meidän lapsia...mun äiti asuu kaukana ja miehen vanhemmat on jo " liian " vanhoja kuulema, ja semmosia ystäviä tai sukulaisia ei oo, eli jos otetaan jotain juomia, otetaan kotona

Me ei mieheni kans kumpikaan olla enää baari-ihmisiä. Oltiin kovaaki ennen pojan syntymää mut enää ei voisi vähempää kiinnostaa viettä liikaa aikaa viihteellä, kerta/3kk riittää ja usein mennään erikseen ettei tarvi pyytää hoitajia pitkän matkan päästä meille (250km).

yhden ainoan kerran oltiin keväällä miehen kanssa kaksin hotellissa yö, eikä baarissa kyl käyty sillonkaa.. mut tää on ainoo kerta ku mä olen ollut yön poissa pojan luota tähän mennessä ja et poika on ees hoidossa jossain. miehen kanssa kotona oloahan ei lasketa hoidoksi, eihän? tai en minä ainakaan laske.

kk:n kuluttua tammikuun 2.päivä oon menossa naisporukalla pariksi päiväksi Riikaan. mut sillon taas mies jää kotiin pojan kanssa eli edelleenkään ei mene hoitoon.. ja sitäpaitsi oon raskaana joten ei ole tullut sit heinäkuun alun koskettua mihinkään alkoholipitoiseen et ei tääkään Riikan reissu mitää baarissa käyntiä tule olemaan..

niin ja ikää esikoisella nyt 1v7kk

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei kukaan hoida meidän lapsia...mun äiti asuu kaukana ja miehen vanhemmat on jo " liian " vanhoja kuulema, ja semmosia ystäviä tai sukulaisia ei oo, eli jos otetaan jotain juomia, otetaan kotona

ja molemmat vanhemmat on juovuksissa? särähti korvaan

1-2 kertaa vuodessa. Sit on niitä reissuja molemmilla meillä, että toinen on tytön kans kotona, ja toinene menee yksin. Mutta ihan lapsenvahtia meillä on hyvin harvoin viihteelle pääsyn takia.
Viimeksi ollaan oltu tanssimassa toukokuussa, oltiin häämatkalla kahdestaan 2 yön ajan.