Kuinka usein oma äiti tai isä soittaa sulle ja/tai lapsillesi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äitini soittaa harvoin. Ehkä kerran kuussa, jos sitäkään. Tosin kyläillään vanhempieni luona n. kerran viikossa, kun asutaan 4 km.n etäisyydellä. Olen 34v ja isäni on soittanut mulle kaksi kertaa viimeisten 15 vuoden aikana, kun mulla on kännykkä ollut.

Äitini soitti joka päivä, usein moneenkin kertaan. Jos en vastannut (olin esim. nukuttamassa lasta päiväunille), rimputti monta kertaa peräkkäin. Olin äitini ainoa kaveri ja roikkui minussa. Lopulta katkaisin välit kokonaan, monen muunkin syyn takia.

Oman äitini kanssa soitellaan joka viikko, toisinaan useamminkin, ja nyt kun meillä on vauva, niin kyläillään melkeinpä viikottain. Isäni kanssa soittelen hieman harvemmin, mutta jutellaan kyläillessä, ja isä pistäytyy usein katsomassa vauvaa, kun käy kauppa-asioilla :)

Mies soittelee äitinsä kanssa viikottain ja isänsä kanssa kuukauden-parin välein.

Mulla ei ole vielä lapsia, mutta
soitellaan vähintään kerran päivässä, mutta useimmiten pari kertaa päivässä. Soitellaan puolin ja toisin ja puhelujen pituudet vaihtelevat parista minuutista reilu tunnin puheluihin. :)

Viikottain ollaan yhteyksissä, useimmiten useamman kerran viikossa. Viikottain ollaan yritetty käydä kylässäkin (asuvat nyt reilu 5km päässä) jos ei jompikumpi ole sairaana tai ole muita menoja kovasti.

Yhteistyössä