Kuinka uséin peset tai pyyhit seuraavat?

lauteet ehkä kerran vuodessa..pitäis useammin.
kylppärin 2 kertaa viikossa
wc:n 2 kertaa viikosaa
keittiön seinäkaappien päälliset ehkä kerran vuodessa
ikkunat kaksi kertaa vuodessa
peilejä meillä ei paljoa olekaan, ehkä kerran kuussa
 
-lauteet parin kolmen vuoden välein
-kylppärin kerran kahdessa kuukaudessa tai harvemmin
-wc:t kerran kahdessa kuukaudessa tai harvemmin
-keittiön seinäkaappien päälliset kerran vuodessa
-ikkunat kerran vuodessa tai kahdessa
-peilit kerran,pari vuodessa


[/quote]

 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
-lauteet
-kylppärin
-wc:t
-keittiön seinäkaappien päälliset
-ikkunat
-peilit



...muoks ja kerropa vielä oletko kotiäiti vai työssäkäyvä.

-lauteet: n. 3kk välein
-kylppärin: lähes päivittäin. Kunnolla kerran viikossa
-wc:t: ks. yllä
-keittiön seinäkaappien päälliset: joka toinen kuukausi
-ikkunat: paristi vuodessa
-peilit: kerran viikossa

Olen työssäkäyvä.
 

-mies pesee pihasaunan muutaman kerran vuodessa
-ei oo kylppäriä, suihkukaappi pestään pari kertaa vuodessa (tai tarpeen vaatiessa)
-vessa pestään pari kertaa vkossa
-keittiön kaappien päällisiä en edes muista millon joku ois pyyhkiny/imuroinu....
-mies pesee ikkunat kerta vuoteen
-peilejä pyyhitään tarpeen mukaan

vaikea näitä on analysoida kun en pidä kirjaa. töissä käydään, jos ei lomautettuna olla
 
-lauteet 1-2 kertaa vuodessa
-kylppärin kerran viikossa
-wc:t kerran viikossa
-keittiön seinäkaappien päälliset kerran vuodessa
-ikkunat kerran vuodessa
-peilit silloin kun likaa on/harvoin

Työssäkäyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
-lauteet
-kylppärin
-wc:t
-keittiön seinäkaappien päälliset
-ikkunat
-peilit



...muoks ja kerropa vielä oletko kotiäiti vai työssäkäyvä.

En koskaan. Olen työssäkäyvä ja meillä käy siivooja.

Osa peileistä pyyhitään joka toinen viikko, osaa ei koskaan. Ikkunat pestään kerran vuodessa. Kaappien päälyset kerran elämässä :) Vessat ja kylppärit joka toinen viikko. Lauteet 2-3 kertaa vuodessa, yleensä sen jälkeen kun sitä saunaa on käytetty.
 
-Lauteet n.4 vuodessa
-kylppäri kerran viikossa
-wc:t tarpeen tullen, vaikka 3 kertaa viikossa
-2 kertaa vuodessa
- peilit kerran viikossa, joskus voi mennä kauemminkin

Kotona olen, samat tein kun olin töissä tai mies teki.
 
-lauteet pari kertaa vuoteen (me käytetään laudeliinoja, jos ei käytettäs niin pesisin useemmin)
-kylppärin kerran viikkoon kunnolla, muuten kun tarve vaatii
-wc:t ^^
-keittiön seinäkaappien päälliset ei tartte kun ei ole avoin. :)
-ikkunat pari kertaa vuodessa
-peilit kun tarve vaatii, kylppäristä useemmin kun muualta.

ja olen työssäkäyvä.

 
-lauteet: ei ole sellasia..
-kylppärin: 2xkk pesen kunnolla koko kylppärin..jynssään ja suihkutan suurinpiirtein jokapaikasta..
-wc:t: vessan(samassa tilassa kylppärin kanssa) pesen varmaan joka toinen päivä..siis pöntön, lavuaarin ja peilikaapin ovet pyyhin..sellanen pikasiivous.
-keittiön seinäkaappien päälliset: harvemmin..
-ikkunat: keväisin.. sisäpuolelta usein tulee pyyhittyä lähmäjäljet pois.
-peilit: ehkä 2xkk..pyyhin silloin jos näyttää likaiselta..

työssäkäyvä.
 
Lauteet 1kerran kahdessa vuodessa
Kylppäri ja wc kerran kuukaudessa ellei oo kauheen likaset
peilit ei oo kovin likasia pyyhin pölyt 3kert vuodessa
keittiön kaapin pääliset kerran viidessä vuodessa
kotiäiti
 
-lauteet Kerran viikossa
-kylppärin 2 kertaa viikossa
-wc:t 2 kertaa viikossa
-keittiön seinäkaappien päälliset Kerran viikossa, joskus kahdesti
-ikkunat ehkä n. 4 kertaa vuodessa
-peilit 2 kertaa viikossa

Työssäkäyvä olen
 
-lauteet: en juuri koskaan=mies
-kylppärin: sama kuin yllä
-wc:t: sama
-keittiön seinäkaappien päälliset:sama
-ikkunat: 3-4 krt vuodessa
-peilit: mies tekee senkin


töissä olen :|
...muoks ja kerropa vielä oletko kotiäiti vai työssäkäyvä.
[/quote]

 
-lauteet kerran vuodessa
-kylppärin (suihkukaapin) kerran kahdessa viikossa
-wc:t kerran viikossa
-keittiön seinäkaappien päälliset en ikinä
-ikkunat kun huvittaa, ehkä kerran vuodessa
-peilit kerran viikossa tai kun tarpeen

Kotiäiti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
-lauteet
-kylppärin
-wc:t
-keittiön seinäkaappien päälliset
-ikkunat
-peilit



...muoks ja kerropa vielä oletko kotiäiti vai työssäkäyvä.

- Saunaa ei meillä ole, joten lauteita ei tarvitse pyyhkiä.
- Kylppäri (jossa siis myös vessa) meillä siivotaan kerran viikossa, perusteellisesti noin kerran 2 kuukaudessa
- Keittön seinäkaappien päällä on sokkeli kattoon saakka, ei siis tarvitse pyyhkiä.
- Mies pesee ikkunat meillä, 2 - 4 kertaa vuodessa, vähän riippuu
- Peilit (muualla kuin vessassa olevat) pyyhitään aina siivouksen yhteydessä, keskimäärin siis joka toinen viikko

Ja olen työssä, vaikka tällä hetkellä teenkin töitä kotona.
 
-lauteet 1-2 KERTAA/ VUOSI
-kylppärin KERTA KUUSSA
-wc:t KERTA VIIKOSSA - KUUSSA (MITÄ TARKOITAT? SEINIÄ VAI)
-keittiön seinäkaappien päälliset EI OLE PÄÄLLISIÄ, JATKUVAT KATTOON
-ikkunat 2 KERTAA VUODESSA
-peilit KUN OVAT LIKAISET, EHKÄ KERRAN/ 2 KK

työssäkäyvä, ei lapsia.

 
-lauteet pari kertaa vuodessa, suihkutan ne kyllä välillä saunan jälkeen
-kylppärin kerran viikossa
-vessat pari kertaa viikossa
-keittiössä ei ole sellaisia kaappeja, joiden päältä täytyy pyyhkiä
-ikkunat pari kertaa vuodessa
-peilit kerran viikossa, vessan peiliä joskus useammin, jos siinä hammastahnaroiskeita :)

ja kotiäiti olen
 

Yhteistyössä