Kuinka usein syötte sipsejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tytti

Vieras
Me tosi harvoin, vaikka on hyviä!

Johtuisiko tuo sitten lapsuuskodin mallista kuitenkin (alitajuisesti) että koska siellä sipsejä ostettiin vain synttäreille ja uutena vuotena, ei itsekään tule ostettua kuin tuolloin vaikka nyt olis mahdollisuus herkutella niillä vaikka kuinka usein.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mitä harvemmin, sen parempi. Kerran kun ostaa, niin niihin tulee himo ja sitten ostaa kohta seuraavana päivänä lisää ja se on menoa! Koukuttaa niin heti!

Näinpä mulle kävi sillon :ashamed:
Nyt tosiaan ollu "sipsilakossa" neljä ja puol vuotta...

ihan onylipainoa mulla ilman sipsejäkin. Niin ja siis lapsille noita ostan, itse maistan silloin kun on, eli vappuna, uutena vuonna, ja synttäreinä.
Kotiteikoisia poppareita meillä on kyllä 1-2x viikossa.

Onko ketään joka syö vaikka kerran viikossa? olen luullut sipsien syömisen olevan yleisempää mutta ainakaan tämän kyselyn perusteella ei ole.

Meillä syödään aika usein saunan jälkeen.

Johan oli ajankohtainen kysymys minulle...
Yleensä syön tosi harvoin...tarttuvat ikävästi hampaisiin ja pitää päästä heti harjaamaan hampaat sipsien jälkeen...
Nyt ostin kaappiin varalle sellaisia pikkruisia ketsupin makuisia sipsitikkuja kun oli tarjouksessa 5 pussia eurolla ja erehdyin avaamaan siivotessa pussin.Nyt menossa jo toinen pussukka....

Sipsejä menee ehkä pari pussia vuodessa ..noin yleensä.

Ehkä 3x vuodessa. Ne pussissa olevat vaan pehmenee niin nopeasti, että koko pussi pitäis syödä kerralla. Siksipä meidän sipsit onkin yleensä Pringlesejä kun ne säilyy niin sitä purkillista voi rauhassa syödä viikon verran.

Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
Onko ketään joka syö vaikka kerran viikossa? olen luullut sipsien syömisen olevan yleisempää mutta ainakaan tämän kyselyn perusteella ei ole.

Meillä syödään aika usein saunan jälkeen.

Kyllä söin ennen ainakin kerran viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Mitä harvemmin, sen parempi. Kerran kun ostaa, niin niihin tulee himo ja sitten ostaa kohta seuraavana päivänä lisää ja se on menoa! Koukuttaa niin heti!

Näinpä mulle kävi sillon :ashamed:
Nyt tosiaan ollu "sipsilakossa" neljä ja puol vuotta...

Minä lihoin 20 kg. kun mulle jäi sipsiputki päälle. Söin valehtelematta ainakin 7 pussia sipsiä viikossa. Ja tosi usein kokonaisen 350gramman pussin kerralla. :x
Nykyään olen vähentänyt sipsien syöntiä niin, että saattaa mennä monta viikkoa ilmankin. Viimeksi söin viime viikonloppuna sellaisen 75 gramman pussillisen.

Ei ole ylipainoa, mutta useamman kerran viikossa syön....tosin todella harvoin koko pussia kerralla, yleensä avaan pussin ja sitten se alkaakin maistumaan "avatulle" seuraavana päivänä. Sitten lapset syö sen avatun makuisen jämän :whistle: :ashamed: :D

Yhteistyössä