Kuinka usein...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies miettii

Vieras
Hyvät naiset,kuinka usein mielikuvitus karkaa päässänne ja alatte miettiä miltä tuntuisi naida tuntemat. miehen kanssa jonka kohtaatte :kaupassa,kadulla,kirjastossa jne. Siis fantasiamielessä. Eilen näin naisen kumartuvan bussipysäkillä ja hame kohosi... Vapaat ja varatut,vastailkaa =)

Joskus miettii, nopeaa kohtaamista joka päättyy kuin sanattomasta sopimuksesta sänkyyn luokseni. Eihän sellasta tosin tapahdu kuin kirjoissa ja elokuvissa.
Silti tänään pikaisella kauppareissulla oli kiva tunne kun mekon alla ei ollut mitään muuta kuin paljas iho.

Eikö ookin itellä naurettavan jännä tunne pelkässä mekossa? Jotenkin asuna ainoostaan mekko saa mielikuvituksenkin juoksemaan vilkkaammin kuin 'normaali' vaatetus. Tälle kesälle vielä suunnitelmassa baari-ilta hameessa ilman alushousuja *naur*
Ei ois pahitteeksi tavata aloittajan kuvaamaa nopeaa tuttavuutta. Mutta ei jaksa uskoo sellaseen.

Joo, yks mun pitkäaikainen fantasia olisi naida jotain tuntematonta junan vessassa. Olen miettinyt monissa junissa, että mitenkähän se tässä vessassa onnistuisi - missä asennossa ja sen sellaista.

Samaten olen miettinyt monesti, että jossain juhlissa (joku tilaisuus siis; esim. jonkun häät, näyttelyn avajaiset tms.) kohtaisi jonkun ja mentaisiin jonnekin vessan tai komeroon pikaisille....

En taida olla tarpeeksi rohkea noihin, mutta kiva niitä on miettiä.

Ja se on totta, että itselle tulee seksikäs olo, kun on jotkut ""hepeneet"" päällä, ilman alusvaatteita tai vaikka posliini. Se on jännä juttu, miten se vaikuttaa olemiseen.

Tavallaisesti olen aika tavis. ;-) (Siis karvainen ja vaalean ruskeat sloggit jalassa. ;-))

Melko tavis täälläkin. Kapakkaan toki hiukan reteemmät aluset kuin ruskeet slogit ;)
Kapakan vessa on koettu, junan vessa haisee liikaa mun makuun. Luonnon helmaan ois mieli, laiturille, ruohikkoon, mettään tjs.
Melko tylsää ja tällä hetkellä erittäin puutteista elämää elän seksin suhteen. Siksipä kai mielikuvitus laukkaakin.
Myös joku puolijulkinen paikka olisi kiinnostava ja kiihottava. Kesäinen luontokin inspiroi.
Toivotaan meille molemmille antoisia hetkiä haluamissamme paikoissa. Alkaa jo nää omat konstit tympiä.

Ihan samaa mieltä kuule.

Mä en tajua miten ne jotkut saa montakin miestä yhtäaikaa? Ja tuolla toisessa ketjussa naiset, jotka on ikänsä vihanneet seksiä ja vihaavat yhä, kertovat että ovat jopa naimisissa!!!!

Olen miettinyt tuota vakipanoakin (kun en kerta vakituista näytä saavan), mutta en keksi millään miten sellaisenkaan saisi hommattua. Oikeasti.

Mä en vain ole sellainen nainen, josta miehet tykkäis. Ja kohtalon ivana, mä taas tykkäisin miehistä ihan kamalasti.

Äläs nyt, et vaan ehkä oo kohdannu sitä oikeeta?
Vakipano: juu ei vaan jostain syystä taida tulla kyseeseen mun kohdalla, oon ihan kamalan kranttu ikävä kyllä. Luulen kyllä että seuraa saisin esim. kapakasta mutta jotenkin ei vaan oo kolahtanut sellanen ainakaan vielä.
Mä jotenkin teinimäisellä tavalla ootan että kohtaan just seksuaalisesti natsaavan kumppanin joskus, edes hetkeksi. Sitä ennen saan kyllä antaa kenkää 'estoiselle' ajattelulleni. Ehkäpä se alusvaatteeton baarireissu sais reteeks ;)

Ikää täälläpäässä 36 v. joten aika lähellä ollaan kanssasi, vaativia naisia eikä mitään pikkutyttöjä enää. Sepä tässä napsiikin kun iän puolesta elää seksuaalisesti hyvää aikaa ja se aina vaan valuu käsistä =| Mutta vaikka halut ja tarve ois mahtava niin en kuitenkaan ois valmis sekstaileen kenen kanssa tahansa vain tyydyttääkseni tarpeeni. Sen tarpeen voin tyydyttää toistaistoisesti itsekin.

Joo, saishan niitä yhdenyön panoja, mutta ne ei oikeasti tyydytä naista. Mua ainakaan - sen verran olen kokenut. Joten ei kiitos. Omakin käsi on parempi.

Ja oikeista.. pari ""oikeaa"" olen kohdannut, mutta he jatkoivat matkaansa etsien sitä ""oikeaansa"". ;-) Näinhän se menee.

Siispä toivossa elämme. Kyllä sieltä joskus joku 'kelpaava' vastaan tulee tai sitten sitä kuolee neitsyenä kasvaen umpeen *naur*
Yhden yön pano ei tosiaankaan tyydytä, fyysisesti hetken, henkisesti ei lainkaan ja moraalisesti - never.
Katsellaan mihin elämä johtaa, silti kesästä nauttien.
Onkohan miehillä muuten tällasia pulmia/ajatuksia mielessään...

Ajatuksen tasolla aina silloin tällöin.

Olen naimisissa ja ainakin toistaiseksi ollut uskollinen. Sanon toistaiseksi, sillä aika ajoin vietti nimenomaan ventovieraaseen, jollakin tavalla upeaan urokseen on kova.

Myös eräs työkaverini vetää minua voimakkaasti puoleensa, mutta en ole sitä hänelle näyttänyt. Tietäisipä hän fantasiani...

Sopivan tyypin sattuessa kohdalle saatan käyttää tilaisuuden hyväkseni, ja jos se vastaa kuvitelmiani, niin aaaahhh...

En saa orgasmia rakastellessani mieheni kanssa, mutta silti seksin mukana tuoma läheisyys on miellyttävää. Haaveilen kuitenkin ...

Aina kun näen nuoren, sutjakan ja söpön miehen niin kuvittelen miten olisi ihana suoraan ehdottaa seksiä ja siltä seisomalta viedä hänet kotiin, riuhtoa vaatteet päältä ja aloittaa ihana, pitkäkestoinen seksiseikkailu hänen kanssaan.

Arvon neidit, -40, -18 ja muutkin. Voisitteko koskaan kuvitella tekevänne jotain ventovieraan kanssa suunnitellusti? Olen itse 30v mies, parisuhteessa joka on muuten onnellinen mutta se seksi... Toinen osapuoli meillä ei vain kertakaikkiaan pidä siitä, vaikka olen yrittänyt tehdä kaikkeni häntä miellyttääkseen. Hän kyllä suostuu, jopa ehdottaa seksiä silloin tällöin, mutta velvollisuuden tunnosta, minun mieliksi. After all, meidän homma kuitenkin toimii muilta osin. Asioista on keskusteltu ja sovittu, että voin käydä joskus harkitulla hypyllä siten, ettei hän saa tietää. Myöskin kaipaisin niissä asioissa ""opastusta"" tai ainakin uusia tuulia ja tapoja, olen jäänyt aika kokemattomaksi tai pikemminkin kokemukset ovat aika yksipuolisia. Eli, voisitteko harkita joskus tapaamista ventovieraan kanssa vain Sen takia?

Tutun kanssa ventovieraasti (eli noita toiveita olisi kiva leikkiä jo tutun kanssa). ;-)

Mutta ehdoton rajani on myöskin se, että parisuhteellisiin en koske. Tyhmää ehkä - ja saa olla ilman miestä. Mutta kehtaan katsoa itseän peilistä silmiin. Sorry.