Kuinka uusavutonta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa lapamato

Vieras
Eilen hokasin että juhannusruuat ostamatta. Aamulla en ehtinyt kauppaan kun piti mennä pesemään 20km päähän pyykkiä, kolme koneellista. (oma kone siis rikki), nyt ei ehdi kun just kohta lähden tapaamaan piiitkästä aikaa ystäviä ja kun sieltä tulen niin mies lähtee kalastamaan ja on koko illan.
Ja minähän en lähde kahden lapsen kanssa ostamaan niitä juhannusruokia.
Niin että, voi paska!!

Voi mua..niin ja miehen sisko ei pääse lapsenlikaksi kun se menee uimaan..nyyh.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuopus ei saa syödä pitsaa :(
Pitserioista saa tilattua yleensä muutakin kuin vain pitsaa...jos joku niistä kävis?

Niin no, mutta kuitenkin mun pitäs päästä sinne kauppaan kun mökille tarvii evästä.
Kyllä se on mentävä aamulla kun siellä on kaikki hullut liikkellä :D

Alkuperäinen kirjoittaja tiu:
No miksei ne lapset siinä mukana mee. Mulla ainakin melkein joka kauppareissulla pari hännystelijää ja hyvin menee..melkein aina :)

Mulla ei kestä hermot...tai kestäis(ehkä) jos olis vähän ostettavaa mutta kun on paljon. ja siellä on varmaan ihan tolkuttomasti väkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kuopus ei saa syödä pitsaa :(
Pitserioista saa tilattua yleensä muutakin kuin vain pitsaa...jos joku niistä kävis?

Niin no, mutta kuitenkin mun pitäs päästä sinne kauppaan kun mökille tarvii evästä.
Kyllä se on mentävä aamulla kun siellä on kaikki hullut liikkellä :D
No sittenhän sinä passaat hyvin joukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
tee kunnollinen OSTOSLISTA ja muista ottaa se kauppaan mukaan,auttaa hommassa kummasti.
Ja vielä kun laatii listan siihen järjestykseen missä tavarat matkan varrella on niin helpottaa sekin. Ei tarvii edestakaisin sojahella.

Yhteistyössä