[QUOTE="voi";29575544]"ei oo totta" olen niin samaa mieltä. Ja ap:llä nyt taitaa isovanhempien kanssa olla huono tilanne, harmi. Mutta monia muita täällä palstalla jotka elävät 4 seinän sisällä kun lasta ei voi viedä mummolaankaan kun se on huonoa vanhemmuutta

meillä mummo on niin innoissaan ottamassa meidän neitiä

ja mikäs siinä, on ollut kampaajaa, ham.lääkäriä,siivouspäivää, kaupoilla käyntiä jne ja mummo&ukki ja neiti ovat saaneet olla "koko päivänkin" yhdessä. Ja 2 on ollut yökylässäkin siellä.. Hui![/QUOTE]
Niin, huono ja huono, tosiaan silloin tällöin onnistuu hoito, onhan se parempi kuin ei koskaan, eikö?

Enkä mä ole laskenut isovanhempien varaan lastenhoitoa. On meidänkin isompi ollut hoidossa anopilla mutta tosiaan isompana kun ei enää ollut sitä nostelua ja kantamista. Omalla äidilläni on ollut useita öitä kun ollaan oltu esim. töissä molemmat. Omalle äidille on huomattavasti helpompaa jättää lapset

Mutta hänellekään ei vuorotyön vuoksi aina sovi enkä mä halua rasittaa työssäkäyvää ihmistä vielä vapaina viikonloppuina, ei se oma äitikään enää niin nuori ole :/