V
vierassssss
Vieras
Kärsin voimakkaista pelkotiloista ja tämä rajoittaa elämääni suuresti. Ainoa sosiaalinen elämäni on netissä. Ei ole ystäviä, ei tuttuja, ei sukulaisia kuin yksi vanhempi sukulainen johon olen yhteydessä. Pelkotilat johtuu siitä, että minua kiusataan ulkonäköni vuoksi. Aivan vieraat ihmiset iästä riippumatta vittuilevat suoraan tai vihjaillen ulkonäöstäni tai naureskelevat sille. Kimppuuni on käyty(ihan päivällä ja lasten toimesta) ja olen satuttanut itseni(kaksi kertaa lohjennut hampaita muunmuassa). Kyseessä ei edes yksi kerta. Ovikelloani on käyty soittelemassa häiriköiden(laitoin pois toiminnasta) ja samanyhteyden ääniyhteydessä on haukuttu ulkonäköäni. Kyse ei painosta vaan kasvojeni ominaisuudesta josta olen koko ikäni kuullut. Ulkona saan liikkua aivan rauhassa talvella kun olen vetänyt silmiin asti kaulaliinan. Joitain asioita on aivan pakko hoitaa, mutta tuskaa ollut ja en tiedä milloin en voi hoitaa niitäkään. Viime viikolla erään koulun oppilaat alkoi lällättää ulkonäölleni eikä opettaja joka vieressä oli tehnyt mitään. Seuraavaksi paikassa jonne menin kuulin seuraavan kommentin.
Miten ihmeessä muka voin parantua kun haukutaan koko ajan ja tiedän ettei se lopu? Opinko sietämään sitä? En ole oppinut sietämään yli 40v aikana! Vika olisi korjattavissa plastiikkakirurgisesti, mutta ei ole ikinä varaa. Arvion olen kysynyt ja noin 20 000 maksaisi yksityisellä. Olen täysin työkyvytön, koska en uskalla kulkea julkisilla -en ole kulkenut yli 10-vuoteen enää. En uskalla poistua kotoa ja varmaan nyt kesällä olen sisällä poistumatta ulos kuukausiin. Tuntuu, että parempi olisi kuolla pois ettei kuluta yhteiskunnanrahoja lojumalla sisällä ja pystymättä tekemään mitään. Hyvin työkykyinen olisin jos voisin tehdä kotona etätöitä poistumatta ihmisten ilmoille.
Miten ihmeessä muka voin parantua kun haukutaan koko ajan ja tiedän ettei se lopu? Opinko sietämään sitä? En ole oppinut sietämään yli 40v aikana! Vika olisi korjattavissa plastiikkakirurgisesti, mutta ei ole ikinä varaa. Arvion olen kysynyt ja noin 20 000 maksaisi yksityisellä. Olen täysin työkyvytön, koska en uskalla kulkea julkisilla -en ole kulkenut yli 10-vuoteen enää. En uskalla poistua kotoa ja varmaan nyt kesällä olen sisällä poistumatta ulos kuukausiin. Tuntuu, että parempi olisi kuolla pois ettei kuluta yhteiskunnanrahoja lojumalla sisällä ja pystymättä tekemään mitään. Hyvin työkykyinen olisin jos voisin tehdä kotona etätöitä poistumatta ihmisten ilmoille.