Kuinkahan kaupoissa riittää ostajia kun ne saa olla aina auki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Sitten kun tuo joskus tulee mahdlliseksi?Alennusmyyntiaikana varmaan käy ihmisiä ja jouluna mutta kuinkahan muuten?
Mitä itse olen sunnuntaisin kaupassa käynyt,eipä siellä kauheasti ole ihmisiä ollut.Paitsi jos on ollut jotain hyviä sunnuntaitarjouksia.

Onneksi ovat sitten vaan auki klo 12-18 välillä eikä 21 asti.

jaa..mä käyn aina sunnuntaina kaupassa jos on vaan mahollista. :whistle: en pidä siitä lauantai-ruuhkasta ja yleensä meillä on paljon ohjelmaa lauantaisin eikä ehitä kauppaan. :D

Uskoisin että ostajia kyllä riittää. Enkä usko että se näkyy arkipäivien myyntiin. Me ainakin käymme usein ruokaostoksilla sunnuntaina kun viikolla ei kerkeä niin hyvin. Ja sillon on ihanan rauhallista ja leppoista käydä kun ei ole kiire mihinkään. Toisaalta olisi kiva jos olis auki 21 asti..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Uskoisin että ostajia kyllä riittää. Enkä usko että se näkyy arkipäivien myyntiin. Me ainakin käymme usein ruokaostoksilla sunnuntaina kun viikolla ei kerkeä niin hyvin. Ja sillon on ihanan rauhallista ja leppoista käydä kun ei ole kiire mihinkään. Toisaalta olisi kiva jos olis auki 21 asti..

Mun mielestä tuo 18 asti on hyvä.Sunnuntainahan on aikaa käydä kaupassa jos ei ole töissä.

Yhteistyössä