Onko miehet kaikki tällaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuu sää meille grillaa. Mun kusipää äijä ei vastaa ees puhelimeen, menny kai töistä suoraan johonkin.
Vittu jos sais samantien jonkun luotettavan miespuoleisen seuralaisen, joka ei sit kun herra aamulla tulee kotiin hätkähdä, ottasin heti.

Alkaa joo riittää tollanen kohtelu, mutta lasten takiahan sitä niin pitkään koitetaan antaa anteeksi törkee käytös. Tosin näin me varmaan opetamme lapsillemme, että ne saa kohdella muita noin kuin isät meitä kohtelee tai et pitää vaan alistua, jos toiset kohtelee huonosti.

HUH HUH ei voi ku ihmetellä naisia MIKSI kattelette tollasta?? Tiedän et helppo se on sanoa näin,mutta älkää pilatko elämäänne tollasen miehen kans! Noita narsistisia miehiä on niin valitettavan paljon nykyään,mut ei edes lasten takia kannata antaa miehen kohdella NAISTA noin törkeesti! olis ihan oikein et jokainen tommonen ääliö mies jätettäs ja saisivat märäntyä yksin! ei tommmoset ansaitse perhettä!!!
nim. kokemusta on....ONNEKSI jätin sellaisen miehen ja nykyään mulla KUNNOS MIES ja tämän kanssa lapset:) kiitollinen olen etten sellasen kans lapsia tehnyt!!!

Sen verran vaan tuohon, notta miehesi oli tasan tarkkaan suunnitellutkin viettävänsä juhannuksen kavereidensa kanssa! Tuo lupaus yhteisestä juhannuksesta oli vaan keino saada sinut alistetuksi ja toivomaan yhteistä juhannusta. Miehesi tietää tasan tarkkaan mitä tekee ja miten tekee.
Rakkaudella ei ole teidän suhteessa enää mitään tekemistä...
Helppo näin sanoa, mutta pakkaa pikku hiljaa sydämesi kasaan ja tavarat sitten myöhemmin.
Itselläkin on pitkä liitto takana ja tiedän, että ajatus erosta on musertava ja outokin, jos on kasvanut yhdessä miehen kanssa, mutta jos tilanne on tuo jatkuvasti, niin tuskinpa muutosta parempaa koskaan tulee.

Valitus jatkuu jos joku vielä jaksaa lukea. Eilinen meni puhelimessa puhuessa. Mieheni pisti kaverinsa tai sitten kaveri soitti ihan itse, en tiedä eikä sillä ole merkitystä, soittamaan mulle. PuheLUT oli käytännössä vaan sitä, että kinusi niitä juomia sinne, valitteli kuinka mieheni on näköjään oikeassa ja todellakin olen ärsyttävä, kiukutteleva ämmä. Ja olenko minä todellakin niin paska etten voi edes näin pientä palvelusta heille nyt tehdä.

Pari siideriä juotuani soitin miehelleni ja hieman avauduin. Tiedän, ettei asioita pitäisi selvittää kun jompi kumpi on edes vähän juonut ja mieheni oli melko kännissä jo, mutta tulipa soitettua. Valitin ensin mieheni kaverin käytöksestä johon mieheni vastasi ettei voi sille mitään, sen kaverit tekee mitä tekee. Erehdyin sanomaan muutaman valitun sanan tästä kaverista ja sain kamalat huudot siitä kuinka kehtaan haukkua hänen kaveria. Kerroin myös miten paha olo tulee hänen käytöksestä ja sanomisista, sanoin jopa harkitsevani eroa. Mieheni ilmoitti ettei jaksa tuommoista nalkutusta kuunnella, miksi mun pitää aina vaan valittaa, kaikki olisi niin hyvin jos vaan pitäisin pääni kii. Tässä vaiheessa suljin puhelimen.

Vietin illan hemmotellen itseäni, kävin saunassa, laitoin kasvonaamiot ja muuta sellaista kivaa. Mielikin piristyi kun kroppaa hieman hemmotteli. Katselin lempileffoja ja polttelin kynttilöitä :)

Sanokaa rehellisesti, te olette puoleettomia. Oliko se minulta lapsellista käytöstä kun en suostunut viemään juomia? Ei se mökki ollut kaukana joten todellisuudessa ei siitä olisi ollut paljon vaivaa. Miten mä saisin mieheni ymmärtämään, että mä en ole ajatustenlukija, jos hän haluaa jotain tiettyä tavaraa kaupasta se pitää sanoa? Tai että se, että kerron tunteistani ei ole nalkuttamista. Vai onko se? Mä en enää tiedä.

Toi mitä edellinen vieras sanoi tuli ihan yllätyksenä! En ollut aikaisemmin miettinyt, että mieheni olisi tarkoituksella tällainen. Luulin, että hän on vain ajattelematon tai mä olen liian herkkä tai jotain. En uskonut, että hän olisi tarkoituksellisesti ilkeä. En tiedä mistä tämä yrittämisenhalu on tullut. Toivoisin mieheni olevan toisenlainen mutta ei hän taida muuttua. Tai mä en ainakaan osaa sanoa tai tehdä mitään mikä saisi hänet ymmärtämään, että muutosta tarvitaan. Yritän itse olla ärsyttämättä häntä mutta se harvemmin toimii. Jos sanon mitä mieltä olen, mieheni suuttuu. Jos olen hiljaa ja samaa mieltä, mieheni suuttuu. Mikään ei kelpaa.

Niin ja jos joku sitä ihmettelee niin ens vuonna vietetään kolmekymppisiä. Mieheni kaveri myös joten en olisi uskonut sen ikäisen miehen käyttäytyvän noin!

sori vaan,mut mä en kattelis.ensinnäkään jos ei mun ostamat ruoat kelpaa,olkoon ilman tai käyköön itse hakemassa.ja toisekseen jos tollai lähtis poikien kanssa jonnekin jos muuta suunniteltu ni sinne sais jäädäkin.
mut toisaalta mun miehelle ei tommonen tulis mieleenkään.aina kun jätkät sitä johonkin pyytää,se varmistaa multa ensin ettei meillä muita suunnitelmia,ennen kuin lupautuu lähtemään heijän kanssa :heart: ja niin myös mä teen :)

en jaksais tuolaista peliä.parisuhteesa ymmärrän että ollaan juhannuksenakin yhdessä
ja tehdään yhdessä kivaa.ei ymmärrä,ei
ei meillä mies lähde kavereitten kaa grillailemaan.ollaan yhdessä niinkuin parisuhteessa ollaan.
toisekseen meillä ei koskaan narise ruuasta että ostit väärää merkkiä.syöpi mitä saapi.
minä en ainakaan olisi ostanut pihvejä kevereille miehen mukaan.oisin kuule syönyt itse

Teit ap ihan oikein kun et niitä juomia lähtenyt viemään.
MUTTA
ole kiltti ja avaa ne silmäsi!! Sun miehesi ei tee tuota ajattelemattomuuttaan tms, vaan ihan todella tarkoituksella. Sehän alistaa sua ja vie kuin pässiä narussa. Osaa selkeesti manipulaation jalon taidon, kääntää aivan kaiken sun syyksi vaikka siinä itessään ois vikaa. Niinku tuntuu olevan, ja paljon.

Miehesi on narsisti. Lue narsistien uhrien tuen vertaispalstaa, ja kirjoita sinne miehestäsi. Tiedän että alkuun totuus satuttaa. Niin se teki minullekin. Kieltäydyin uskomasta että mies jota rakastin, olikin narsistinen psykopaatti.. mutta kun tämän tosi asian suostuin kohtaamaan, siitä alkoi elämäni paras muutos. Pääsin irti tästä miehestä ja vaikka se olikin todella vaikeaa, en ole kertaakaan katunut sitä että erosin. Ikinä sen suhteen aikana en ole ollut näin onnellinen kuin nyt sinkkuna, ilman sitä alistavaa, manipuloivaa, väkivaltaista ihmistä.

Tee itsellesi ja lapsellesi elämäsi paras teko,
avaa silmäsi ja huomaa mikä mies on oikeasti!

Siis: ensin te sovitte miehen kanssa, että lapsi on mummolassa ja te grillaatte yhdessä. Sitten sinä käyt kaupassa, kun olet ensin yrittänyt selvittää mieheltäsi, mitä tuot sieltä, ja miehen mielestä tuot täysin vääriä tavaroita vääriä määriä. Ilmeisesti miehesi kehitti tästä tekosyyn, jonka varjolla kiukutella ja lähteä kavereidensa luo.

Ensiksi, miehesi pettää sinut (teidän piti viettää juhannus yhdessä) ja toisekseen hän on sinulle vielä ilkeä, eli syyllistää sinut omista typeryyksistään. Sinulla on oikeus luottaa tunteisiisi ja ansaitset parempaa. Parempi elää yksin kuin henkisesti väkivaltaisen miehen kanssa. Henkinen väkivalta edeltää usein fyysistä väkivaltaa. Lähde suhteesta, äläkä ajattele, mitä muut ajattelevat. On parempi olla yksinhuoltaja ja onnellinen kuin huonossa suhteessa.

Googlaa artikkeleita hakusanoilla henkinen väkivalta . Saat paljon artikkeleita ja huomaat, että olet tuntemuksinesi oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuosta kaupassakäynnistä on ollut puhetta mutta mieheni ei suostu menemään koska ei jaksa kuulemma kaikkea aina hoitaa. Olen kertonut kuinka paha mieli tulee, meille molemmille, kun mieheni aina sitten moittii ostoksiani. Mieheni mielestä hänen kuuluu saada sanoa mielipiteensä , että ensi kerralla osaan sitten ostaa oikeita tavaroita. Mutta mistä mä tiedän mikä on milloinkin se oikea tavara?! Jos ostan aina sitä samaa, mieheni valittaa koska ei ikinä ole mitään erilaista. Jos ostan jotain uutta, valittaa koska ei ole sitä samaa, vanhaa, hyvää. Tai sitten hänen mieli muuttuu ihan yllättäen. Tästä voisin esimerkkinä mainita kerran kun tein ruokaa miehelleni ja hänen kavereille. Mieheni oli pyytänyt, että tekisin jotain "hyvää kotiruokaa", kysyin tarkemmin että mitä ja tein muutaman ehdotuksen. Mieheni vastasi, että jotain "ihan perusruokaa vaikka jauhelihasta". Niinpä tein jauhalihakastiketta ja keitin perunat. Nähtyään mitä ruokaa oli tarjolla, mieheni ihmetteli kavereille suureen ääneen että mitä mä olen tällaista ruokaa heille laittanut. Että enkö mä keksinyt mitään parempaa kun jotain jauhelihakastiketta. En kehdannut sanoa että mieheni itse pyysi jotain peruskotiruokaa. En halunnut nolata häntä hänen ystävien edessä. Mieheni kaverit kehui kovasti ruokaa ja kiitteli. Mieheni totesi, että oli erikoisen makuista.

Miten mä saisin hänet ymmärtämään miten pahalta tuo tuntuu minusta? Ettei mikään ikinä kelpaa, kaikesta löytyy aina jotain moitittavaa. Seurakaan ei kelpaa jos jotain parempaa ilmaantuu.

Kun ihminen on sairas kuten miehesi,ei häntä saa millään ymmärtämään.Tähän tietoon minäkin yritän parhaillaan sopeutua täällä lapsen kanssa.

Mitä meinaat tehdä, ap?

Selkeästi miehesi on narsisti kuten täällä on todettukin, eikä narsisti muutu. Mulla on myös takana pitkä suhde narsistin kanssa, ja se on todella hämmentävää kuinka tällainen ihminen pystyy kääntämään kaiken toisen syyksi ja saa vielä toisen tuntemaan syyllisyyttä! Hän saa valtavasti nautintoa siitä kun toinen matelee, pyytelee anteeksi ja yrittää miellyttää. Narsismi on sairaus!

Älä ala pelata mitään "pelejä" hänen kanssaan, vaan elele kuten ennenkin, ja kaikessa hiljaisuudessa pakkaa tavarat ja järjestä elämäsi uuteen alkuun. Sitten vain lähdet. Sit kun sulla on jonain päivänä hyvä suhde lämminsydämisen, terveen miehen kanssa, ymmärrät kuinka tärkeää oli että lähdit. Ja yksinkin on paljon, paljon parempi.
Voimia, ja tuu tänne kertomaan kuulumisias :hug:

Ps. Lisäisin vielä, että "normaalin" kusipään eli naista arvostamattoman miehen kanssa voi ehkä vielä neuvotella ja saada hänet tekemään työtä suhteen eteen, mutta narsistin kanssa se ei onnistu ikinä. Valitettavasti :(

Lapsellista pelleilyä? Kyllä. Mutta ei suinkaan se, ettet sinä ap lähtenyt viemään juomia sinne mökille. Vaan se, että miehesi kehtasi kinuta niitä, ja laittaa vielä kaverinsakin soittelemaan sinulle :o |O :headwall:

Miehesi on kusipää. Sairas, narsistinen paska.

En jaksanut lukea kaikkia vastauksia. Mutta kyllä, miehesi on NARSISTI!! Ystäväni mies ollut juuri samanlainen ja vihoidoin ja viimeinen eronneet ja vielä eron jälkeenkin uuden vaimon saatuaan, mies jaksaa kiusata ja vainota ja alistaa jne... tätä exäänsä. Kuulostaa niin tutulta tuo miehesi käytös. Ja kurjinta on, että narsismi on sairaus jota hän ite ei voi tajuta eikä siitä "parannuta". Parasta sinulle olisi, että pistäisitte lusikat jakoon ja opettelisit elämään ilman häntä. Edes lapsen takia ei narsistin kanssa kannata suhdetta jatkaa. Voimia sinulle!!

eihän toi aloittaja edes lue näitä vastauksianne ,ja toiseksi teininä menneet yhteen.ei niistä aikuisia tule ,toinen leikkii äitiä ja toinen kiukutteleva pentu. valittaja etsii sääliä ja kehuja kuinka hyvä hän on. tilanne ei muutu, kuin ukko kohta joutuu jonkun vampin sänkyyn siinä kaikki. tommosia ne nykyään paljolti ovat.

Ajattelin että vietetään juhannusyö yhdessä, grillataan anoppilassa. Mies laittoi minut jälleen kerran nukuttamaan pienokaisemme (en muista milloin itse nukutti, joskus viime kuussako?). Samalla otti jalat alleen ja häipyi, saapui seuraavana aamuna kännissä. Oli ollut erään puoltutun akan kanssa aamuun asti ryyppäämässä, oli kai siellä jotain muitakin. Mitään ei suostunut illasta kertomaan, sanoi oikeasti että säästä puhuivat.

Olen niin lyöty ja pettynyt etten edes jaksa ajatella mitään järkevästi.

Alkuperäinen kirjoittaja yxs:
eihän toi aloittaja edes lue näitä vastauksianne ,ja toiseksi teininä menneet yhteen.ei niistä aikuisia tule ,toinen leikkii äitiä ja toinen kiukutteleva pentu. valittaja etsii sääliä ja kehuja kuinka hyvä hän on. tilanne ei muutu, kuin ukko kohta joutuu jonkun vampin sänkyyn siinä kaikki. tommosia ne nykyään paljolti ovat.

Ollaan mekin miehen kanssa menty teininä yhteen. Hyvä mies silti.

Teit ap todellakin oikein kun et vienyt juomia! Mun mielestä sun pitäisi yrittää nähdä teidän tilanne ulkopuolisen silmin, ilmeisesti sä itsekin pidät miehen touhuja normaalina mitä ne eivät ole. Mies on narsisti ja teet palveluksen koko perheellesi jos yrität päästä hänestä eroon. Voimia :hug:

Yhteistyössä