Onko mies narsisti?Melkoista käytöstä,että vaan omaa napaa ajatellaan..Jos ei miehen käytös muutu niin vaihda miestä,on niitä parempiakin olemassa,eikä tarvi tyytyä tollaseen kohteluun.. :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ensiksi, miehesi pettää sinut (teidän piti viettää juhannus yhdessä)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuosta kaupassakäynnistä on ollut puhetta mutta mieheni ei suostu menemään koska ei jaksa kuulemma kaikkea aina hoitaa. Olen kertonut kuinka paha mieli tulee, meille molemmille, kun mieheni aina sitten moittii ostoksiani. Mieheni mielestä hänen kuuluu saada sanoa mielipiteensä , että ensi kerralla osaan sitten ostaa oikeita tavaroita. Mutta mistä mä tiedän mikä on milloinkin se oikea tavara?! Jos ostan aina sitä samaa, mieheni valittaa koska ei ikinä ole mitään erilaista. Jos ostan jotain uutta, valittaa koska ei ole sitä samaa, vanhaa, hyvää. Tai sitten hänen mieli muuttuu ihan yllättäen. Tästä voisin esimerkkinä mainita kerran kun tein ruokaa miehelleni ja hänen kavereille. Mieheni oli pyytänyt, että tekisin jotain "hyvää kotiruokaa", kysyin tarkemmin että mitä ja tein muutaman ehdotuksen. Mieheni vastasi, että jotain "ihan perusruokaa vaikka jauhelihasta". Niinpä tein jauhalihakastiketta ja keitin perunat. Nähtyään mitä ruokaa oli tarjolla, mieheni ihmetteli kavereille suureen ääneen että mitä mä olen tällaista ruokaa heille laittanut. Että enkö mä keksinyt mitään parempaa kun jotain jauhelihakastiketta. En kehdannut sanoa että mieheni itse pyysi jotain peruskotiruokaa. En halunnut nolata häntä hänen ystävien edessä. Mieheni kaverit kehui kovasti ruokaa ja kiitteli. Mieheni totesi, että oli erikoisen makuista.
Miten mä saisin hänet ymmärtämään miten pahalta tuo tuntuu minusta? Ettei mikään ikinä kelpaa, kaikesta löytyy aina jotain moitittavaa. Seurakaan ei kelpaa jos jotain parempaa ilmaantuu.
Alkuperäinen kirjoittaja yxs:eihän toi aloittaja edes lue näitä vastauksianne ,ja toiseksi teininä menneet yhteen.ei niistä aikuisia tule ,toinen leikkii äitiä ja toinen kiukutteleva pentu. valittaja etsii sääliä ja kehuja kuinka hyvä hän on. tilanne ei muutu, kuin ukko kohta joutuu jonkun vampin sänkyyn siinä kaikki. tommosia ne nykyään paljolti ovat.