Onko miehet kaikki tällaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tuike:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tuollaisia miehiä on olemassa. Mä en ihmettele sitä.

Mutta mä ihmettelen, että mikä helvetti siinä on, että ns. fiksut naiset sietää tuollaista skeidaa vuodesta toiseen |O |O |O .?

Moni fiksu nainen sietää tuollaista skeidaa kun ei paremmasta tiedä. Moni fiksu nainen sietää tuota, koska kuvittelee sen olevan normaalia. Moni fiksu nainen on yhdessä olo aikana saatu poljettua itsetunnoltaan alimpaan helvettiin, saatu uskomaan ettei hän pärjää yksinään, hän ei ole mitään ilman miestä joka on loistava, ihana ja rakastaa ihme kyllä tätä fiksua naista. Monella tämmöisella fiksulla naisella on narsistinen mies, joka on niin älyttömän taitava puhumaan ja esittämään, että saa sen mustankin valkeaksi, etenkin tämän vaimonsa korvissa ja silmissä. Ystävälleni terapeutti oli sanonut, että tämmöisestä suhteesta oikeasti lähteminen vaatii monen monta "lähtemistä". Tarkoittaen sitä että miettii lähtöä ja sanookin erosta ääneen, mutta mies saa ylipuhuttua vielä jatkamaan, kunnes tulee se viimeinen niitti. Sen jälkeen jossain vaiheessa vaimo miettii, miksi helvetissä olin hänen kanssaan x vuotta ja syyttelee itseään siitä. Kun eron hetkellä vielä miettii, että pitäiskö vielä yrittää, olenko varmasti tehnyt kaikkeni liiton pelastamiseksi...

Tämä oli yhden naisen tarina, 18 vuotta yhdessäoloa narsistimiehen kanssa. Ei omani, mutta minulle tärkeän ja rakkaan ihmisen tarinasta... Se on toisaalta hirveän helppo sanoa vahvana persoonana että miksi ihmeessä siedät tuota. Olen sinusta saanut kuvan, että olet vahva persoona, en kyllä tiedä taustoistasi yhtään mitään, mutta jos olisit kokenut jotain vastaavaa, et todennäköisesti ihmettelisi asiaa...
Näin se on, totta joka sana...

Arvasin oikein, mieheni soitti ja pyysi tuomaan juomat. Sanoin etten lähde niitä tuomaan. Mieheni ihmetteli suunnattomasti miksi kaikki on mun kanssa aina näin vaikeeta. Miksen mä ikinä voi joustaa tai tehdä hänen edes pienintä palvelusta. Tarkat sanat oli "onko se nyt liikaa pyydetty ettet sä pilas multa tätä juhannusta jonkun lapsellisen kiukuttelun takia". Ja se on nyt mun syy, että mieheni joutuu noloon asemaan ystäviensä edessä koska lupasi heille että tuon ne juomat. Huoh.

En voi mennä mummolaan koska valehtelin mieheni lähteneen kauppaan kun mummo ihmetteli missä hän on. En kehdannut kertoa totuutta.

Sitä jotenkin pitkään uskoo sitä kun mies sanoo mun liioittelevan tai olevan liian herkkä. Siksi en ole lähtenyt. Tuntuu todellakin siltä, että "turhan" takia erotaan. Eikä mieheni ikinä minua varsinaisesti hauku, nimittele, eikä ole väkivaltainen tai mitään sellaista. Ollaan teineistä asti oltu yhdessä joten vaikea on kuvitella, että oltaisi erossa. Eikä mulla ole muita poikaystäviä ollut. Olen pikkuhiljaa alkanut miettimään, että tällainen ei ehkä ole ihan tavallista. Etenkin kun seuraan miten ystävien miehet heitä kohtelee. Melkein purskahdin itkuun kun näin kuinka ystäväni mies kiitti ruuasta ja antoi vaimollensa pusun poskelle. Ikinä en ole kuullut kiitosta tai muiden edes pusuja.

Voisin viettää rauhallisen illan yksin kotona ja miettiä tulevaisuutta, haaveilla. Onneksi on siideriä ja netti toimii :)

Voi, voi... Valitettavasti tällaista tapahtuu liian usein. Minulla itsellänikin on parikin kaveria joilla on tuollaiset paskamaiset miehet ja tiedän kokemuksesta että tuollaiselle alistetulle naiselle on turha TAKOA JÄRKEÄ PÄÄHÄN. Useimmiten naiset jaksavat miestänsä vuosikymmeniä ja kun he vihdoin väsyvät ja eroavat he katsahtavat taaksepäin ja tajuavat sen: menetin parhaat vuoteni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Arvasin oikein, mieheni soitti ja pyysi tuomaan juomat. Sanoin etten lähde niitä tuomaan. Mieheni ihmetteli suunnattomasti miksi kaikki on mun kanssa aina näin vaikeeta. Miksen mä ikinä voi joustaa tai tehdä hänen edes pienintä palvelusta. Tarkat sanat oli "onko se nyt liikaa pyydetty ettet sä pilas multa tätä juhannusta jonkun lapsellisen kiukuttelun takia". Ja se on nyt mun syy, että mieheni joutuu noloon asemaan ystäviensä edessä koska lupasi heille että tuon ne juomat. Huoh.

En voi mennä mummolaan koska valehtelin mieheni lähteneen kauppaan kun mummo ihmetteli missä hän on. En kehdannut kertoa totuutta.

Sitä jotenkin pitkään uskoo sitä kun mies sanoo mun liioittelevan tai olevan liian herkkä. Siksi en ole lähtenyt. Tuntuu todellakin siltä, että "turhan" takia erotaan. Eikä mieheni ikinä minua varsinaisesti hauku, nimittele, eikä ole väkivaltainen tai mitään sellaista. Ollaan teineistä asti oltu yhdessä joten vaikea on kuvitella, että oltaisi erossa. Eikä mulla ole muita poikaystäviä ollut. Olen pikkuhiljaa alkanut miettimään, että tällainen ei ehkä ole ihan tavallista. Etenkin kun seuraan miten ystävien miehet heitä kohtelee. Melkein purskahdin itkuun kun näin kuinka ystäväni mies kiitti ruuasta ja antoi vaimollensa pusun poskelle. Ikinä en ole kuullut kiitosta tai muiden edes pusuja.

Voisin viettää rauhallisen illan yksin kotona ja miettiä tulevaisuutta, haaveilla. Onneksi on siideriä ja netti toimii :)

Luepas joskus omat tekstisi ajatusten kanssa.
Tee vaikka muistiinpanoja ja yhteenvetoja.
Yllätyt melkoisesti.

Sinun täytyy nyt tehdä tutkimusmatka itseesi ja miettiä oletko onnellinen ja mitä sinä tarvitsisit siihen onneen? Varmasti teillä on myös hyviä hetkiä ollut, eikö vain? Ne yleensä saavat ihmisen jatkamaan suhteessa, kun pieni "toivo" paremmasta pilkistää esiin, mutta riittääkö se?? Pitävätkö muut ihmiset miestäsi loistoheppuna?? Sekin voi vaikeuttaa eropäätöstä jos pitävät... Mieti sinua ja lastasi. Saako lapsesi miehenmallin tuosta hyväkkäästä joka on itsekäs nilkki?

älä hyvä ihminen alistu moiseen. tuli ihan paha olo sun puolesta :| .
sammuta puhelin ja anna ukon olla siellä missä on. koita nauttia jussista rauhassa ja ota reippaasti kavereihisi yhteyttä, ties kuinka kiva ilta teillä ja SINULLA on ilman moista komentelevaa paskaläjää.
niin ja lähde suhteesta, mitä nopeammin sen parempi.
mä en ole koskaan ymmärtänyt, MIKSI muijat ruokkivat ukkoaan, joka ei koskaan kiitä tai haukkuvat lähes aina ruuat alimpaan helvettiin. jollei aikuinen ihminen saa itselleen kokattua mieleistään ruokaa, kuolkoon nälkään.

sulla on selvästi vielä tahto mahdollisesti lähteä ja ymmärrystä siihen, jotta tilanteenne tai suhteenne ei ole normaali, tuollaista kyykytystä tarvii kenenkään parisuhteessa sietää!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Miehesi alistaa sinua taitavalla ja salakavalalla tavalla kutsumalla järkevää toimintaasi "lapselliseksi kiukutteluksi". Omiin tunteisiin on oikeus luottaa, muista se. Suosittelen, että googlaat artikkeleita henkisestä väkivallasta ja perehdyt niihin tänä iltana ja alat suunnitella eron toteuttamista. Sinulla ja myös lapsellasi on oikeus arvostukseen ja kunnioitukseen.

nyt sä teet näin. josset enää kauppaan kerennyt ja meinaat ihan kotona olla, niin kerroppa miehelles kuinka mukavaa sulla oli, olit ryyppäämäs jottenkin vaikka vanhojen koulukavereittes kanssa ja sulla oli niin hauskaa, grillattavatkin kaveris oli jo ostanut valmiiksi ja oli vaikka mitä herkkuja jopa raejuustoakin monta purkillista. sitten voit vielä illan lopuksi soittaa "kännissä" miehellesi ja mumista jotakin epämääräistä ja sulkea puhelimen.

Alkuperäinen kirjoittaja nani:
nyt sä teet näin. josset enää kauppaan kerennyt ja meinaat ihan kotona olla, niin kerroppa miehelles kuinka mukavaa sulla oli, olit ryyppäämäs jottenkin vaikka vanhojen koulukavereittes kanssa ja sulla oli niin hauskaa, grillattavatkin kaveris oli jo ostanut valmiiksi ja oli vaikka mitä herkkuja jopa raejuustoakin monta purkillista. sitten voit vielä illan lopuksi soittaa "kännissä" miehellesi ja mumista jotakin epämääräistä ja sulkea puhelimen.

:attn: Kannatan :attn:

Ei ainakaan minun mies ole, kun en ryhdy hälle kynnys matoksi. Ei ole IKINÄ nimitellyt tai puhutellut millään tavalla loukkaavasti, kun tietää, että on helvetti valloillaan, jos kohtelee minua huonosti. Miehesi jatkaa sinun kohtelua, kuin törkyä niin kauan kuin sinä sen sallit!

Ei tollasta tarvitse kattella!! Varmasti ansaitset parempaa.
:hug:
Mä en kattelis tollasta päivääkään. Mä oisin työntäny makkarat ja raejuustot ukolle sinne missä ei aurinko paista :kieh:
Jos ei puhe auta niin tee sille samalla lailla. Tuittuile,tee mitä haluut,valita. Anna sen maistaa omaa lääkettään ja kerro et Hei näin säkin mulle teet koko ajan. Jos ei siitä huolimatta tajua eikä MIKÄÄN auta niin huitsin nevadaan koko mies.

Miehelläsi on narissinen luonteenhäiriö eikä mikään keskustelu tule KOSKAAN häntä millään tavalla muuttamaan. Olen niin pahoillani tämän sanoessani, mutta tämä on täyttä totta. Menepä narsistien uhreille tarkoitetoille sivuille, sieltä saat lisätietoa ja apua. Sillä sinä olet narsistin UHRI aivan selvästi. http://www.narsistienuhrientuki.info/ Tsemppiä siihen että pääset hänestä lopulta eroon!

Siis voi pyhä pentele sentään... Vastaus otsikon kysymykseesi: ei. Ei to-del-la-kaan.

Peesaan aiempia kirjoittajia. Lähde, tavalla tai toisella. Lapsesi tulee kärsimään samasta kohtelusta - tai ainakin siitä, kun sinua kohdellaan kaltoin. Haluatko lapsesi päätyvän samanlaiseen suhteeseen aikuisena? Haluatko tosiaan siellä kiikkustuolissa vanhana muistella tätä aikaa?

Peesaan myös tätä: ansaitset parempaa. Miehen joka välittää sinusta sellaisena kuin olet ja kohtelee sinua kuin kukkaa kämmenellä. Lapsesi ansaitsee onnellisen äidin.

Käy niillä nettisivuilla, etsi lähimmän turvakodin numero ja osoite tai mitä tahansa. Väkivaltaa se on henkinenkiin väkivalta hyvä ihminen!

Alkuperäinen kirjoittaja Ö-mappi:
Siis voi pyhä pentele sentään... Vastaus otsikon kysymykseesi: ei. Ei to-del-la-kaan.

Peesaan aiempia kirjoittajia. Lähde, tavalla tai toisella. Lapsesi tulee kärsimään samasta kohtelusta - tai ainakin siitä, kun sinua kohdellaan kaltoin. Haluatko lapsesi päätyvän samanlaiseen suhteeseen aikuisena? Haluatko tosiaan siellä kiikkustuolissa vanhana muistella tätä aikaa?

Peesaan myös tätä: ansaitset parempaa. Miehen joka välittää sinusta sellaisena kuin olet ja kohtelee sinua kuin kukkaa kämmenellä. Lapsesi ansaitsee onnellisen äidin.

Käy niillä nettisivuilla, etsi lähimmän turvakodin numero ja osoite tai mitä tahansa. Väkivaltaa se on henkinenkiin väkivalta hyvä ihminen!

Peesi tälle! Käy noilla sivuilla ja lue täällä kirjoitettuja juttuja. Kaikkein tärkeintä on, että tajuat että sinua alistetaan ja kohdellaan äärimmäisen huonosti. Ymmärrän ettei sinulla ole vertailukohdetta omista kokemuksistasi, jos olet kerran teinistä lähtien vain hänen kanssaan ollut. Siksi on tärkeää että vaikka näiden juttujen kautta ymmärrät, että läheskään kaikki miehet eivät ole tuollaisia ja että tuollaista kohtelua sinun ei tarvitse kestää päivääkään. Lähde! Jos ei muuta, lähde lapsesi takia! Mitä vanhemmaksi hän kasvaa, sitä karvaammin hänkin saa osakseen samaa kohtelua.

Oli pakko kopioida tähän pikku pätkä tuolta noiden nettisivujen ekalta sivulta:

"Yhdistys pyrkii tukemaan kaikentyyppisissä tilanteissa eläviä narsistisen luonnehäiriön omaavan henkilön uhreiksi joutuneita ihmisiä. Näitä voivat olla esimerkiksi parisuhteessa elävät tai eläneet naiset ja miehet, narsistien lapset ja vanhemmat. Jopa työpaikoilla voi joutua narsistin kiusattavaksi.

Tyypillistä näille uhreille on, että he ovat kokeneet, tai kokevat edelleen jokapäiväisessä elämässään joko henkistä tai fyysistä väkivaltaa, joka johtuu pääsääntöisesti narsismihäiriöisen henkilön käyttäytymisestä. Uhrit kärsivät yleensä voimakkaista, täysin perusteettomista syyllisyydentunteista. Heidän itsetuntonsa on laskenut ja oma käsitys niin sanotusta normaalista elämästä on hämärtynyt."

hae eroa vielä kun sulla on itsetunnosta yhtään jäljellä.
tuollasen narsistisen tyypin kanssa sulla menee terveys ennen pitkää.
Mua alkoi ärsyttämään se hänen halunsa joka asiassa, ei kaikki mene yhden ihmisen mielen mukaan vaan siihen vaikuttaa myös muun perheen mielipiteet.
Jos ei kerran sano tarkkaan mitä haluaa kaupasta on parempi pitää suunsa kiinni tai mennä sinne kauppaan itse :kieh:

sinuna lähtisin viihteelle pitämään hauskaa :hug:

Yhteistyössä