M
meiks
Vieras
narsistin toinen puoli: se sosiaalinen, helposti lähestyttävä, hyvä puhumaan, liehittelijä ja hauska peluri..siihen ne fiksutkin naiset sitten jäävät koukkuun...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näin se on, totta joka sana...Alkuperäinen kirjoittaja tuike:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Tuollaisia miehiä on olemassa. Mä en ihmettele sitä.
Mutta mä ihmettelen, että mikä helvetti siinä on, että ns. fiksut naiset sietää tuollaista skeidaa vuodesta toiseen |O |O |O .?
Moni fiksu nainen sietää tuollaista skeidaa kun ei paremmasta tiedä. Moni fiksu nainen sietää tuota, koska kuvittelee sen olevan normaalia. Moni fiksu nainen on yhdessä olo aikana saatu poljettua itsetunnoltaan alimpaan helvettiin, saatu uskomaan ettei hän pärjää yksinään, hän ei ole mitään ilman miestä joka on loistava, ihana ja rakastaa ihme kyllä tätä fiksua naista. Monella tämmöisella fiksulla naisella on narsistinen mies, joka on niin älyttömän taitava puhumaan ja esittämään, että saa sen mustankin valkeaksi, etenkin tämän vaimonsa korvissa ja silmissä. Ystävälleni terapeutti oli sanonut, että tämmöisestä suhteesta oikeasti lähteminen vaatii monen monta "lähtemistä". Tarkoittaen sitä että miettii lähtöä ja sanookin erosta ääneen, mutta mies saa ylipuhuttua vielä jatkamaan, kunnes tulee se viimeinen niitti. Sen jälkeen jossain vaiheessa vaimo miettii, miksi helvetissä olin hänen kanssaan x vuotta ja syyttelee itseään siitä. Kun eron hetkellä vielä miettii, että pitäiskö vielä yrittää, olenko varmasti tehnyt kaikkeni liiton pelastamiseksi...
Tämä oli yhden naisen tarina, 18 vuotta yhdessäoloa narsistimiehen kanssa. Ei omani, mutta minulle tärkeän ja rakkaan ihmisen tarinasta... Se on toisaalta hirveän helppo sanoa vahvana persoonana että miksi ihmeessä siedät tuota. Olen sinusta saanut kuvan, että olet vahva persoona, en kyllä tiedä taustoistasi yhtään mitään, mutta jos olisit kokenut jotain vastaavaa, et todennäköisesti ihmettelisi asiaa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Arvasin oikein, mieheni soitti ja pyysi tuomaan juomat. Sanoin etten lähde niitä tuomaan. Mieheni ihmetteli suunnattomasti miksi kaikki on mun kanssa aina näin vaikeeta. Miksen mä ikinä voi joustaa tai tehdä hänen edes pienintä palvelusta. Tarkat sanat oli "onko se nyt liikaa pyydetty ettet sä pilas multa tätä juhannusta jonkun lapsellisen kiukuttelun takia". Ja se on nyt mun syy, että mieheni joutuu noloon asemaan ystäviensä edessä koska lupasi heille että tuon ne juomat. Huoh.
En voi mennä mummolaan koska valehtelin mieheni lähteneen kauppaan kun mummo ihmetteli missä hän on. En kehdannut kertoa totuutta.
Sitä jotenkin pitkään uskoo sitä kun mies sanoo mun liioittelevan tai olevan liian herkkä. Siksi en ole lähtenyt. Tuntuu todellakin siltä, että "turhan" takia erotaan. Eikä mieheni ikinä minua varsinaisesti hauku, nimittele, eikä ole väkivaltainen tai mitään sellaista. Ollaan teineistä asti oltu yhdessä joten vaikea on kuvitella, että oltaisi erossa. Eikä mulla ole muita poikaystäviä ollut. Olen pikkuhiljaa alkanut miettimään, että tällainen ei ehkä ole ihan tavallista. Etenkin kun seuraan miten ystävien miehet heitä kohtelee. Melkein purskahdin itkuun kun näin kuinka ystäväni mies kiitti ruuasta ja antoi vaimollensa pusun poskelle. Ikinä en ole kuullut kiitosta tai muiden edes pusuja.
Voisin viettää rauhallisen illan yksin kotona ja miettiä tulevaisuutta, haaveilla. Onneksi on siideriä ja netti toimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Arvasin oikein, mieheni soitti ja pyysi tuomaan juomat. Sanoin etten lähde niitä tuomaan. Mieheni ihmetteli suunnattomasti miksi kaikki on mun kanssa aina näin vaikeeta. Miksen mä ikinä voi joustaa tai tehdä hänen edes pienintä palvelusta. Tarkat sanat oli "onko se nyt liikaa pyydetty ettet sä pilas multa tätä juhannusta jonkun lapsellisen kiukuttelun takia". Ja se on nyt mun syy, että mieheni joutuu noloon asemaan ystäviensä edessä koska lupasi heille että tuon ne juomat. Huoh.
Alkuperäinen kirjoittaja nani:nyt sä teet näin. josset enää kauppaan kerennyt ja meinaat ihan kotona olla, niin kerroppa miehelles kuinka mukavaa sulla oli, olit ryyppäämäs jottenkin vaikka vanhojen koulukavereittes kanssa ja sulla oli niin hauskaa, grillattavatkin kaveris oli jo ostanut valmiiksi ja oli vaikka mitä herkkuja jopa raejuustoakin monta purkillista. sitten voit vielä illan lopuksi soittaa "kännissä" miehellesi ja mumista jotakin epämääräistä ja sulkea puhelimen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ö-mappi:Siis voi pyhä pentele sentään... Vastaus otsikon kysymykseesi: ei. Ei to-del-la-kaan.
Peesaan aiempia kirjoittajia. Lähde, tavalla tai toisella. Lapsesi tulee kärsimään samasta kohtelusta - tai ainakin siitä, kun sinua kohdellaan kaltoin. Haluatko lapsesi päätyvän samanlaiseen suhteeseen aikuisena? Haluatko tosiaan siellä kiikkustuolissa vanhana muistella tätä aikaa?
Peesaan myös tätä: ansaitset parempaa. Miehen joka välittää sinusta sellaisena kuin olet ja kohtelee sinua kuin kukkaa kämmenellä. Lapsesi ansaitsee onnellisen äidin.
Käy niillä nettisivuilla, etsi lähimmän turvakodin numero ja osoite tai mitä tahansa. Väkivaltaa se on henkinenkiin väkivalta hyvä ihminen!