Kuinkahan monissa kesähäissä soi taas....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
... Finlandersin OIkeesti :x :x :x :x :x |O
Että voi olla oksettavampi imellys. Eikö ihmiset enää keksi mitään persoonallisempaa kun joka toisella tuntuu olevan tuo kammotus häätanssina?

Alkuperäinen kirjoittaja höh:
No kuinkahan monissa häissä sinä joudut käymään kesässään?? Anna toisten soittaa haluamaansa musiikkia, ei kaikki kulje monissa häissä...

Mä käyn joskus jopa yli kymmenissä häissä kesän ja kevään aikana :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
No kuinkahan monissa häissä sinä joudut käymään kesässään?? Anna toisten soittaa haluamaansa musiikkia, ei kaikki kulje monissa häissä...

No sinua kunnioittaakseenko hääparin pitäisi valita persoonallisempi kappale ettet vain sinä kyllästyisi siihen?
Harvempi "normaali" ihminen kuitenkaan käy kymmenissä häissä vuodessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:
meillä sois varmaan jos joskus mennään naimisiin ni HURRIGANESIN "I WILL STAY"

Tää tais olla viime kesän häähitti.

AIJAA enpä tiennytkään,meillä se sois ihan vaan siks et tykätään siitä ja mies hurriganeist eikä vaan sen takia et on joku muotijuttu.Se on niin ihana et itku melkeen tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:

No sinua kunnioittaakseenko hääparin pitäisi valita persoonallisempi kappale ettet vain sinä kyllästyisi siihen?
Harvempi "normaali" ihminen kuitenkaan käy kymmenissä häissä vuodessa...

Oonko mä niin sanonu? Mut kyllähän se osoittaa tietynlaista persoonattomuutta jos suurinpiirtein kaikilla on sama kappale :whistle: Eipä silti, persoonattomia on suurin osa hääjuhlista muutenkin vaikka kuinka yritetään erilaisia olla.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Joo. Minusta Finlanders ei ole hyvä bändi alkuunkaan. Ja toi viisu on jotain ihan kuvottavaa.

Mun ehdotus:

http://www.youtube.com/watch?v=_-Mt98Sed0A

Tapsassa on kyllä karismaa ja kappale on kaunis, vaikken valsseista pidäkään.

[/quote]

Oonko mä niin sanonu? Mut kyllähän se osoittaa tietynlaista persoonattomuutta jos suurinpiirtein kaikilla on sama kappale :whistle: Eipä silti, persoonattomia on suurin osa hääjuhlista muutenkin vaikka kuinka yritetään erilaisia olla. [/quote]

...niin sullakin vois olla kivempaa.

Yhteistyössä